اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یازدهمین جشنواره استانی قرآن و عترت

دانش‌آموز قلعه‌گنجی رتبه دوم مسابقات حفظ قرآن را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز شرکت‌کننده از شهرستان قلعه‌گنج در یازدهمین جشنواره استانی قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی استان کرمان، مقام دوم رشته حفظ 10 جزء این مسابقات را کسب کرد.

دانش‌آموز قلعه‌گنجی رتبه دوم مسابقات حفظ قرآن را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج در یازدهمین جشنواره استانی قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی استان کرمان دانش‌آموز ادریس مریوزاده از یکی از روستاهای شهرستان قلعه‌گنج در رشته حفظ 10 جزء مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.

نصرالله جهانگیری مسئول تربیت و آموزش بسیج دانش‌آموزی شهرستان قلعه‌گنج در آیین استقبال از این حافظ قرآن گفت: ما از دانش‌آموزان فعال و با استعداد منطقه سه نفر را به این مسابقات اعزام کردیم که دو نفر در رشته حفظ و یک نفر در رشته قرائت در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: دانش‌آموز ادریس مریوزاده از روستای مزرعه شهید بهشتی به رتبه دوم این مسابقات در بخش حفظ 10 جزء پیشگامان دست یافت.

جهانگیری تصریح کرد: این دانش‌آموزان در مدت دو سال با همت یک بنیاد قرآنی در سطح روستاهای محروم این منطقه به این مهم دست یافتند که تاکنون تقدیر شایسته‌ای از آنها نشده است.

به گزارش فارس این دانش‌آموزان با توجه به استعداد نابی که در این زمینه دارند، تاکنون تحت حمایت هیچ نهاد و اداره‌ای قرار نگرفتند و بهتر آن است برای شکوفایی این گنجینه‌های خدادادی، مسئولان شهرستان و استان چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/80004/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول