اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان کشور

اجرای حضوری جشنواره ملی قصه‏گویی قرآنی پایان یافت

خبرگزاری فارس: اجرای حضوری جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآنی با حضور هنرمندان کشور پایان یافت.

اجرای حضوری جشنواره ملی قصه‏گویی قرآنی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، جانشین دبیر اجرایی جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآنی آیات امشب در حاشیه نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآنی آیات در دامغان اظهار داشت: اجرای حضوری افراد شرکت‏کننده در مرحله نهایی جشنواره قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآنی آیات به پایان رسید.

محمد طالبی‏برمی گفت: در پایان اجراهای شرکت‏کنندگان در جشنواره، 19 اثر در روز دوم به اجرای برنامه پرداختند.

جانشین دبیر اجرایی جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآنی آیات افزود: هیئت داوران این جشنواره برای جمع‏بندی نمرات و اعلام نتایج وارد شور نهایی شده است.

وی افزود: یکی از اتفاقات جالب توجه در روز دوم جشنواره، حضور پرشور بیش از 500 دانش‏آموز دامغانی از مقاطع مختلف تحصیلی در سالن برگزاری جشنواره بود.

در پایان روز دوم جشنواره، شرکت‏کنندگان در مرحله نهایی نخستین جشنواره قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآنی آیات از جاذبه‏های گردشگری شهرستان دامغان دیدن کردند.

در این بازدید، قرآنیان از آثار تاریخی و تفریحی دامغان هم‏چون مسجد تاریخانه، دیوار قدیمی شهر، تپه حصار، برج پیر علمدار، مسجد جامع، برج مهماندوست، برج چهل ‌دختران و مجموعه تفریحی چشمه‌علی بازدید کردند.

نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآن کریم با شرکت هنرمندان 22 استان کشور در دامغان افتتاح شده است.

این مراسم با حضور استاندار سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دامغان، فرماندار و شهردار دامغان و جمعی از مسئولان بلندپایه استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیش از 100 اثر از 22 استان کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآن کریم رسیده است.

از بین آنها، 35 اثر به مرحله نهایی نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآن کریم راه یافتند.

این جشنواره به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و هنری شهید شاهچراغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان ادامه خواهد داشت.

نخستین جشنواره ملی قصه‏گویی و قصه‏خوانی قرآن کریم (روایت آیات) از سلسله جشنواره‏های قرآنی آیات به میزبانی استان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان و دفتر توسعه و ترویج فعالیت‏های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول