اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

استقبال مطلوب از جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از استقبال خوب مردم از دهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ملایر خبر داد.

استقبال مطلوب از جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ملایر

حجت‌الاسلام داود عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: دهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان توسط این اداره همزمان با دهه فجر به مدت یک هفته تا 19 بهمن ماه در اداره تبلیغات اسلامی ملایر در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان بوده که در رشته‌های حفظ جزء 30 و سوره‌های آخر قرآن در مقاطع پیش‌دبستانی و دبستان، روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر، شاخص‌های قرآنی، مسابقه نقاشی کودکان با موضوعات قرآنی و انقلاب، مقاله‌نویسی با موضوعات اخلاق در قرآن، سرود با مضامین قرآنی و خوشنویسی سوره مبارکه فجر ویژه مقاطع راهنمایی و دبیرستان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع و مضامین قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در 18 بهمن ماه به صورت دسته‌جمعی در حسینه سیدالشهدا ملایر خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار کودک در این مسابقه شرکت داشته باشند.

وی برگزاری گفتمان‌های دینی توسط اداره تبلیغات با موضوعات انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب، نیازهای اجتماعی، مسائل اخلاقی کودکان و نوجوانان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب ویژه خواهران در اداره تبلیغات و... را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر امسال برشمرد.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول