اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هرمزگان

بنادر و دریانوردی دستگاه برتر "اقامه نماز" شد

خبرگزاری فارس: اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در ارزیابی سال 90 دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر در امر اشاعه فرهنگ نماز از سوی ستاد اقامه نماز معرفی شد.

بنادر و دریانوردی دستگاه برتر "اقامه نماز" شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، همایش تجلیل از دستگاه‌های برتر و فعالان نماز استان هرمزگان با حضور حضرت آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، فرماندار بندرعباس و رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان برگزار شد.

در این همایش از 14 مدیر برتر در امر گسترش فریضه الهی نماز و ارزش‌های اسلامی تقدیر شد.

هم‌چنین به پاس تلاش‌های صورت گرفته در راستای اشاعه فرهنگ نماز، اداره کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در این ادامه این گزارش آمده است: حجت‌الاسلام نعیم آبادی در این همایش با بیان اینکه فلسفه حکومت اسلامی ما در نماز است اظهار داشت: اگر فرهنگ نماز در جامعه حاکم شود باعث حل مشکلات زیادی می‌شود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به انتخاب مدیران و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر اشاعه فرهنگ نماز گفت: توجه به مسائل نماز و نمازخانه و اقامه آن، توسعه و اشاعه فرهنگ نماز در ادارات، فعالیت‌های گسترده و همچنین اقدام در راستای گسترش و تعمیق فرهنگ نماز و داشتن نگاه ویژه و حمایتی از برنامه‌های دینی از جمله مواردی است که در این ارزیابی‌ها لحاظ شده است.

این گزارش می‌افزاید: حجت‌السلام والمسلمین محمدحسن فروزان‌نژاد رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان نیز طی سخنانی ضمن تأکید بر اقامه نماز و اهمیت آن در دستگاه‌های اجرایی گفت: نماز مهم‌ترین تکلیفی است که در تمام شئون زندگی تأثیرگذار است و اقامه نماز با شرایط و با خلوص زندگی فردی و اجتماعی در کیفیت بخشی به نماز میسر است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید اقامه نماز را به عنوان یک فعالیت همیشگی در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است، جلسات ستاد اقامه نماز در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به صورت منظم ماهیانه برگزار می‌شود و تمامی اقدامات صورت گرفته به شکل مستمر مورد پایش قرار می‌گیرد.

همچنین در ادامه این گزارش آمده است: اهتمام ویژه مسئولان این اداره باعث شد تا بر اساس ارزیابی‌های صورت پذیرفته از سوی ستاد اقامه نماز استان، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر معرفی و لوح تقدیری از سوی حضرت آیت‌الله نعیم‌آبادی به صفایی مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان اهدا و از خدمات وی تقدیر شد.

انتهای پیام/2310/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول