اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر

چهار پروژه عمرانی در هیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور فرماندار اردبیل، چهار پروژه عمرانی و خدماتی در شهر هیر با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

چهار پروژه عمرانی در هیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در شهر هیر برگزار شد، فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به طرح‌های آماده افتتاح اعم از آبرسانی، برق‌رسانی، توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی و همچنین طرح‌های گازرسانی و افتتاح 50 واحد مسکن مهر اظهار داشت: تا پایان امسال تلاش می‌کنیم تا از 124 پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و خدماتی در مرکز استان بهره‌برداری کنیم.

کاظم دبیر گفت: ‌این تعداد پروژه‌ توسعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش از 200 میلیارد تومان آماده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از این پروژه‌ها در ایام‌الله دهه فجر افتتاح شده و مابقی نیز تا پایان سال افتتاح می‌شود، ادامه داد: راه‌اندازی واحدهای مسکن مهر و طرح‌های عمران روستایی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی تا پایان سال است.

دبیر همچنین از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر به صورت متمرکز در ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است این پروژه‌ها با حضور رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اردبیل همچنین به جشن عمران روستایی در یکی از آبادی‌های اردبیل اشاره و تصریح کرد: ‌این جشن همزمان با افتتاح سایر طرح‌های عمران روستایی کشور در مرکز استان در تاریخ 24 بهمن‌ماه برگزار شده و با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومان افتتاح از آنها انجام می‌شود.

بهره‌برداری از 63 پروژه عمرانی، خدماتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همچنین به میمنت ایام‌الله دهه فجر در مناطق مختلف استان اردبیل، 63 پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از 140 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 370 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان، بهره‌برداری از چند پروژه برق‌رسانی در شهرستان مشگین، افتتاح چندین طرح هادی در پارس‌آباد، بهره‌برداری از دو واحد مسکن محرومان در نیر، افتتاح پنج سالن ورزشی و همچنین خانه بهداشت در خلخال و کوثر، افتتاح خیابان ساحلی در شهر عنبران، گازرسانی به 17 روستا در مناطق مختلف استان، بهره‌برداری از واحدهای مقاوم‌سازی شده روستایی در سرعین، ‌بهره‌برداری از طرح‌های توسعه عمران روستایی و همچنین افتتاح چندین راه روستایی از جمله پروژه‌هایی بوده که در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول