اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مشکلات مردم در شرایط تحریم انکار‏ناپذیر است/ اراده بی‏نظیر مردم در مقابله با تحریم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به تلاش دشمن برای نا‌امید کردن مردم ایران گفت: مشکلات مردم در شرایط تحریم انکار‏ناپذیر است.

مشکلات مردم در شرایط تحریم انکار‏ناپذیر است/ اراده بی‏نظیر مردم در مقابله با تحریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‏علی خاتمی شامگاه امروز در مراسم تجلیل از خانواده‏های شهدای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اظهار کرد: مشکلات فعلی مردم کشور به دلیل فشارهای دنیای استکبار بسیار زیاد است و با امید به خدا مردم ایران از این دوره حساس به سلامت عبور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در مقطع کنونی مشکل بیکاری جوانان و فشار اقتصادی مشکلاتی بر مردم ایجاد کرده است، افزود: در نبرد اراده ملت ایران و دنیای استکبار بی‏شک این اراده مردم است که پیروز می‏شود.

*اراده مردم برای توسعه بیشتر در شرایط تحریم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان تحریم دشمن را برای ملت ایران یک نعمت عنوان کرد و یادآور شد: در شرایط تحریم اراده ملت ایران برای توسعه همه‌جانبه بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‏های کشور در زمان تحریم توسعه بیشتری گرفته است، خاطرنشان کرد: با همراهی مردم و مسئولان توسعه کشور در شرایط تحریم و فشار ادامه خواهد یافت.

 

*مردم ایران همواره در کنار ولایت فقیه

آیت‌الله خاتمی اراده ملت ایران را شکست‌ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: ملت ایران همواره در طول حیات انقلاب اسلامی در کنار ولی‌فقیه ایستاده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به توسعه علمی کشور اشاره کرد و افزود: تولید مقالات علمی در کشور در سال‏های اخیر رو به رشد بوده است.

وی توسعه علمی کشور در زمان تحریم را نشان از اراده راسخ مردم ایران دانست و گفت: دنیای استکبار با فشار و تحریم بیشتر، ملت ایران را برای توسعه هر چه بیشتر ترغیب می‏کند.

*30 هزار مقاله علمی در کشور

آیت‌الله خاتمی توسعه مقالات ISI در کشور را مثال‌زدنی توصیف و خاطرنشان کرد: در سال 2011 کشور ایران 30 هزار مقاله در این پایگاه به ثبت رسانده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سیاست‏های فریب‏کارانه آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا ادعاهای واهی برای دنیا دارد که به جایی نخواهد رسید.

 

*دموکراسی هدایت شده آمریکا برای ملل جهان

وی با تاکید بر شعار همیشگی کشور آمریکا برای توسعه دموکراسی در جهان، اظهار داشت: آمریکا قصد دارد دموکراسی هدایت شده خود را به دنیا صادر کند.

آیت‌الله خاتمی سیاست‏های خصمانه آمریکا نسبت به ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: آمریکا نمی‌تواند ادعا کند در طول حیات انقلاب اسلامی ایران حتی یک‌بار در قبال ایران صداقت داشته است.

*واژه اسلام، سنت و سیره پیامبر در نظام اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به واژه «جمهوری اسلامی» اشاره کرد و اظهار داشت: واژه «اسلامی» سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) را در خود جای داده است.

وی ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران را الگویی برای ملل مسلمان جهان عنوان کرد و یادآور شد: در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران همه افراد به شکل مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‏شوند.

آیت‌الله خاتمی شعار همیشگی انقلاب اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد و افزود: شعار نظام جمهوری اسلامی ایران عدم اتکا به دنیای شرق و غرب بوده است.

انتهای پیام/73002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول