اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

از تحریم‌ها بیشترین بهره‎برداری را داشتیم

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: امروز با تحریم دشمنان به سمت تامین سرمایه‎هایی از منابع غیرنفتی رفته‎ایم.

از تحریم‌ها بیشترین بهره‎برداری را داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی دوشنبه شب در مراسم بهره‌برداری از کارخانه سنگتراشی و تولید سنگ‌نمای ساختمانی گناباد اظهار داشت: در صورتی که از تحریم به عنوان یک فرصت طلایی بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم، تحریم خوب و مؤثر خواهد بود و این در حالی است که امروزه در عمل ثابت شده که توطئه نظام سلطه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توهم نیست.

وی افزود: ما را وابسته به نفت کردند تا پیشرفت نکنیم اما امروز با تحریم آنها به سمت تامین سرمایه‌هایی از منابع غیر نفتی رفته‌ایم.

وی ادامه داد: حاکمان آمریکا اقسام ظلم‌ها از سلطه‌گری، تجاوز و تحقیر را به ملت ایران روا داشته‌اند، دانشمندان ایرانی را می‌کشند و با افتخار اعلام می‌کنند که ما کشته‌ایم.

مهدی خوشدست، مدیر عامل کارخانه تولید سنگ‌نمای ساختمانی الماس کویر گناباد نیز در ادامه اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و با سرمایه‎گذاری ثابت 15 هزار میلیون ریال واحد تولیدی سنگ‌نمای ساختمانی الماس کویر گناباد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این واحد تولیدی به وسعت 1 هزار متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای مرحله نخست این طرح شش ماه بوده است افزود: این واحد تولیدی سالانه می‌تواند 15 هزار متر مربع انواع سنگ‌نمای ساختمانی تولید کند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی مرحله نخست این واحد تولیدی برای 12 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته و در مرحله دوم که به زودی به اجرا در می‌آید و به برش سنگ‌های گرانیتی اختصاص دارد برای 30 نفر دیگر شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی گفت: برای راه‌اندازی این کارخانه 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت صورت گرفته که 5 میلیارد ریال آن از محل اعتبار صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی و 10 میلیارد ریال دیگر آن توسط خود سرمایه‌گذار تامین شده است.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول