اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

بهره‌برداری از 21 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان اهر

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری از 21 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان اهر خبر داد.

بهره‌برداری از 21 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، با حضور استاندار آذربایجان شرقی پل بزرگ شهرک صنعتی اهر با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و صاحبان طرح های تولیدی و صنعتی فعال در این شهرک از نعمت این پل برای تردد و عبور و مرور فعالان صنعتی بهره‌مند شدند.

همچنین ساختمان دانشگاه پیام نور اهر در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و با زیربنای 700 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین چهار هزار و سیصد و پنجاهمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان بهره‌برداری رسید که با اتمام این پروژه 384 هزار متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال این تعداد واحد مسکونی نوسازی شده است.

در ضمن 18 روستای بخش مرکزی شهرستان اهر در محورهای زلزله‌زده اهر- ورزقان و اهر – مشکین شهر با صرف اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح و بیش از 3 هزار نفر از جمعیت این روستاها از نعمت گاز لوله‌کشی شده بهره‌مند شد.

وحدت و همدلی مردم و مسئولان موجب تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در منطق زلزله‌زده شد

استاندار آذربایجان‌شرقی در جمع شهرستان اهر در قشلاق شاهوردی، وحدت و همدلی مردم و مسئولان را موجب تسریع در عملیات ساخت و ساز و تسریع در اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق زلزله‌زده عنوان کرد.

احمد علیرضابیگی گفت: با وجود سیاه نمایی دشمنان نظام و انقلاب اکثر امور زیربنایی و کارهای لازم و ضروری مربوط به مناطق زلزله‌زده انجام شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و این امر نشان از همت والای دولت خدمتگذار برای حل مشکلات زلزله‌زده و اهتمام جدی رئیس جمهور به این امر است.

وی افزود: با اتمام بازسازی مناطق زلزله‌زده ارسباران شاهد رشد و توسعه و عمران و آبادانی در این منطقه خواهیم بود و منطقه ارسباران به جلوه‌ای از زیبایی‌های آذربایجان تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: نتیجه عنایت خاص مقام معظم رهبری، دولت و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان در زلزله اخیر این است که امروز در کنار بازسازی اماکن مسکونی و تأمین امکانات شاهد آرامش نسبی در این منطقه هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های مختلف نظام در طول عمر 34 ساله انقلاب اشاره کرد و دستاوردهای مختلف در عرصه دفاعی، هوا فضا، فناوری‌های نوین، انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادین را نشان از ارتقاء علمی ملت ایران دانست.

وی، در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و حضور پرشور مردم ایران در این راهپیمایی را پاسخی دندان‌شکن به دول استکباری و ایادی آنها ذکر کرد و افزود: ملت ایران پرشورتر از گذشته در این راهپیمایی حماسی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول