اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

پرچم باریج اسانس بر فراز گنبد افراشته شد

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، باریج اسانس کاشان مقابل بازرگانی جواهری گنبد به برتری دست یافت.

پرچم باریج اسانس بر فراز گنبد افراشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در حالی باریج اسانس کاشان عصر امروز پذیرای تیم بازرگانی جواهری گنبد بود که برای تثبیت و ارتقای جایگاهش ناگزیر به شکست میهمان قعر جدولی خود بود.

بازیکنان حسین معدنی موفق شدند حریف گنبدی خود را با ارائه یک بازی برتر و در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 19 شکست داده و سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند و جمع امتیازات خود را در جدول به عدد 30 برسانند.

تیم بازرگانی جواهری گنبد هم با این شکست هفت امتیازی باقی ماند و نخستین تیمی که سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده لقب گرفت.

قضاوت این دیدار را حسین پورکاشیان و محمد عشق دوست به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و شهباز صدری آنان را در مقام ناظر در برگزاری مسابقه یاری می‌کرد.

از نکات قابل توجه این دیدار استقبال از اشکان درخشان و محمدامین حسن‌زاده بازیکنان فصل قبل باریج اسانس و یاران فعلی تیم بازرگانی جواهری گنبد توسط تماشاگران کاشانی بود.

آخرین بازی مرحله مقدماتی تیم‌های باریج اسانس کاشان و بازرگانی جواهری گنبد لیگ برتر والیبال در فصل جاری در برابر تیم‌های پیکان تهران و سایپای البرز به ترتیب در تهران و گنبد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63009/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول