اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری 3 بر 2

مقاومت تبریز به فینال والیبال جوانان کشور راه یافت

خبرگزاری فارس: تیم مقاومت تبریز با کسب برتری مقابل عقاب تهران جواز حضور در دیدار نهایی بازی‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

مقاومت تبریز به فینال والیبال جوانان کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه تیم والیبال سفیر قم موفق شد تیم جوانان گاز تهران را در سه گیم متوالی با شکست مواجه کرده و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در مسابقه پایانی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول جوانان کشور را به دست بیاورد، دیگر فینالیست از بین نمایندگان تبریز و تهران معرفی شد.

در واقع بازی جذاب تیم‌های والیبال سفیر قم و گاز تهران موجب شد تا مسابقه دوم مرحله نیمه نهایی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور از جذابیت بالایی برخوردار باشد و حتی تماشاگران دو گیم بیشتر نظاره‌گر این بازی باشند.

عقاب تهران و مقاومت تبریز دو تیمی هستند که از قضا در مرحله گروهی نیز با یکدیگر هم‌گروه بودند و بعد از موفقیت در راهیابی به مرحله پلی آف، با شکست حریفان خود به جمع چهار تیم برتر والیبال جوانان کشور رسیدند و سرانجام یکی از آنها فینالیست شد.

دو تیم در تلاش برای کسب پیروزی در این بازی و راهیابی به مسابقه پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور نمایش فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کردند چون بازی آنها پنج گیم به طول انجامید و در نهایت مقاومت تبریز برنده شد.

در این بازی عقاب تهران و مقاومت تبریز پنج گیم با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت این تیم والیبال جوانان مقاومت تبریز بود که با برتری در سه گیم توانست حریف سرسخت خود را در این بازی نفس‌گیر از پیش رو برداشته و رقیب سفیر قم بر سر کسب عنوان قهرمانی شود.

در گیم نخست این بازی والیبالیست‌های مقاومت تبریز موفق به شکست حریف خود شدند اما برتری آنها در گیم دوم با شکست مقابل تیم عقاب تهران به تساوی منجر شد و گیم سوم جذاب‌تر از دو گیم قبلی بار دیگر به سود عقاب تهران به پایان رسید تا تهرانی‌ها شانس صعود خود به بازی نهایی را افزایش دهند.

در این بازی گیم چهارم نزدیک و نفس‌گیر بود و در حالی که عقاب تهران می‌توانست با برتری در آن کار را تمام کرده و به مسابقه فینال صعود کند این والیبالیست‌های جوان تیم مقاومت تبریز بودند که از سد حریف عبور کرده و کار را به گیم پنجم کشاندند.

در گیم پنجم که تیم برنده در امتیاز 15 مشخص می‌شد، تیم والیبال جوانان مقاومت تبریز توانست حریف خود را با شکست مواجه کرده و در نهایت با کسب برتری سه بر دو در این دیدار زیبا حریف تیم سفیر قم در مسابقه پایانی لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور شود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول