اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوزدهمین هفته لیگ برتر والیبال

دیدار مدعیان والیبال در هفته نوزدهم/ کاله مازندران میزبان آلومینیوم المهدی است

خبرگزاری فارس: در نوزدهمین هفته لیگ برتر والیبال که با دیدارهای حساس و سرنوشت‌سازی همراه است کاله مازندران در خانه میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس بوده و به دنبال جبران شکست دور رفت است.

دیدار مدعیان والیبال در هفته نوزدهم/ کاله مازندران میزبان آلومینیوم المهدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هشتمین دیدار دور برگشت و نوزدهمین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم عصر فردا چهارشنبه شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که تیم‌های مدعی در دیدارهای سرنوشت‌ساز باید مقابل یکدیگر صف‌آرایی کنند.

کاله مازندران نیز در این هفته باید در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس برود تیمی که در دور رفت توانست نماینده مازندران را در خانه خود مغلوب کرده و با شکست بدرقه کند.

در دیگر دیدارهای حساس این هفته که پیروزی یا شکست در آن تغییرات زیادی را در جدول لیگ برتر والیبال به همراه خواهد داشت، تیم‌های هم‌نام شهرداری تبریز و ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند، در پایتخت کشور نیز متین ورامین به دیدار تیم قدرتمند پیکان تهران می‌رود و باریج اسانس کاشان از میزان خراسان رضوی میزبانی کرده و سایپای البرز نیز در خانه میزبان پیشگامان کویر یزد است.

با توجه به حساسیت دیدارهای این هفته سازمان لیگ برتر والیبال ناظران ویژه‌ای را علاوه بر ناظر فدراسیون برای دیدارها تعیین کرد البته همه مسابقات نیز به صورت همزمان از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز می‌شوند.

کاله مازندران هفته گذشته را نیز با شکست پشت سر گذاشت که در دیداری خارج از خانه برای دومین بار در این فصل از میزان خراسان رضوی در مشهد مقدس متحمل شکست شد.

البته تیم والیبال آلومینیوم المهدی نیز هفته گذشته را با شکست مقابل نوین کشاورز تهران پشت سر گذاشت و شنیده‌ها حاکی از آن است که به خاطر شکست‌های متوالی مسئولان این باشگاه 10 درصد از قرارداد بازیکنان آلومینیوم را به نشان جریمه کسر کردند.

این دو تیم علاوه بر شناخت گذشته از یکدیگر قبل از آغاز لیگ برتر سال 91 در تورنمنت تدارکاتی پیش فصل تیم‌های لیگ برتری در بابلسر با یکدیگر روبه‌رو شدند تا شناختشان از یکدیگر بیشتر شود.

بهروز عطایی و شاگردانش مسلما برای کسب سه امتیاز با ارزش خانگی و همچنین انتقام شکست دور رفت در آمل مقابل این تیم جنوبی کشورمان صف‌آرایی می‌کنند.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال محمود کشفی ناظر فدراسیون در این دیدار بوده که احمد بندری نیز به عنوان ناظر ویژه به آمل می‌آید.

حسین پورکاشیان و محمد سرمست نیز داوران این دیدار هستند تا فردا در آمل دیدار کاله و آلومینیوم را سوت بزنند.

کاله مازندران که در کادر فنی آن بهروز عطایی، عباس برقی و محمد شریعتی حضور دارند بازیکنانی نظیر حمزه زرینی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، و حمید جعفری در ترکیب جای می‌گیرند.

در آلومینیوم المهدی بندرعباس که در رأس کادر فنی آن نام محمدرضا دامغانی به چشم می‌آید بازیکنان باتجربه‌ای همانند کنستانیتن میتو ملی‌پوش نام‌آشنای بلغارستانی، ادریس دانش‌فر، داوود مقبلی، محمدرضا قورت بیگلو، یاشار شاهینی، کیوان سارانی‌نژاد، صادق زارعی، رضا صفایی، محمد باقری،علیرضا حنیف‌نژاد، علیرضا نصراصفهانی، حسین حسن‌پور و عبدالله ناصری جای دارند.

تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر والیبال پس از پیکان تهران 42 امتیازی و متین ورامین 38 امتیازی، کاله مازندران با 35 امتیاز در رده سوم جای دارد و آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز با 22 امتیاز در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ برتر جا خوش کرده است.

انتهای پیام/86012/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول