اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکید کرد

استفاده از داوران با تجربه در مسابقات والیبال

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: از فدراسیون والیبال تقاضا دارم برای بازی‌های حساس از داوران با تجربه و کار بلد استفاده کند.

استفاده از داوران با تجربه در مسابقات والیبال

دراگان جورجویچ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پیروزی برابر متین را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشتند.

وی درباره پیروزی تیمش برابر متین ورامین گفت: پیروزی بسیار مهمی برای ما بود و توانستیم با سه امتیاز کامل این دیدار حساس را پشت سر بگذاریم.

سرمربی شهرداری ارومیه که از تشویق‌های بی‌امان بیش از 6 هزار ارومیه‌ای حاضر در سالن به وجد آمده بود، اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران ارومیه‌ای تقدیم می‌کنم زیرا در این بازی بسیار از ما حمایت کردند و از ابتدای فصل هم هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشته‌اند.

دراگان جورجویچ درباره داوران مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: از فدراسیون والیبال تقاضا دارم برای بازی‌های حساسی همچون دیدار اخیر شهرداری ارومیه و متین ورامین از داوران با تجربه و کار بلد استفاده کند تا شاهد قضاوت‌های ضعیف و پراشتباه نباشیم، چرا که داور این بازی اشتباهاتی داشت.

وی افزود: ما روز چهارشنبه دیدار مهم دیگری برابر پیشگامان کویر یزد داریم و امیدواریم با پیروزی در این دیدار به پلی‌آف صعود کنیم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه این هفته در سالن شش هزار نفری غدیر با نتیجه سه بر یک برابر تیم رده دومی متین ورامین به پیروزی دست یافت و چهارشنبه هجدهم بهمن در یزد به مصاف پیشگامان کویر می‌رود.

انتهای پیام/61001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول