اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال همشهری‌های تهرانی

عقاب در والیبال جوانان کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال عقاب تهران به مقام سوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور بسنده کرد.

عقاب در والیبال جوانان کشور سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از انجام بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در گروه‌های دو گانه، از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی رسیده بودند و این تیم‌ها از روز شنبه هفتم بهمن ماه به مدت شش روز در قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در حالی که چهار تیم از گروه اول مقدماتی و چهار تیم نیز از گروه دوم به مرحله نهایی راه یافته بودند، سرانجام هشت تیم برتر کشور به میزبانی تیم والیبال سفیر و هیئت والیبال استان قم با یکدیگر پیکار کردند تا بدین ترتیب تیم‌های اول تار چهارم مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور مشخص شوند.

در این شش روز سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان و پذیرای تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بود و مدعیان قهرمانی در این مرحله نیز در قالب دو گروه چهار تیمی بازی‌های خود را برگزار کردند و در نهایت تیم‌های سفیر قم، مقاومت تبریز، عقاب تهران و گاز تهران در مکان‌های اول تا سوم رده‌بندی جای گرفتند.

در این رقابت‌ها تیم‌های والیبال شهدای 15 خرداد پیشوای ورامین، پیشگامان شفق اردکان، گاز تهران، عقاب تهران، سفیر قم، مس رفسنجان، مقاومت بسیج و بیرگلد ایرانیان رشت حضور داشتند و از بین آنها نماینده قم نخستین بار قهرمان کشور شد.

تیم والیبال عقاب تهران یکی از تیم‌های مدعی و آماده بازی‌های امسال لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور بود که تا مرحله نیمه نهایی حریفان خود را با اقتدار از پیش رو برداشته بود اما در این مرحله ناباورانه به تیم مقاومت تبریز باخت.

شکست در دیدار مرحله نیمه نهایی برابر مقاومت تبریز، به ناچار تیم عقاب تهران را به دیدار رده‌بندی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور کشاند و این تیم در تلاش برای کسب عنوان سوم به مصاف همشهری خود گاز تهران رفت.

عقابی‌ها با کسب برتری مقابل گاز تهران در دیدار رده‌بندی بعد از تیم والیبال جوانان سفیر قم و تیم والیبال جوانان مقاومت تهران در نهایت مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول