اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

انقلاب اسلامی تاریخ و جغرافیا نمی‌شناسد

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: انقلاب اسلامی تاریخ و جفرافیا نمی‌شناسد و مقید به زمان و مکان نیست.

انقلاب اسلامی تاریخ و جغرافیا نمی‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ناصر رضایی امروز در نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان، دانشجویان و پژوهشگرانی از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد، با اشاره به تأثیرات برگزاری این همایش‌ها اظهار داشت: امروزه نیروی انسانی در فرایند توسعه، اساس و بنای توسعه و تعاون به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: نیروی انسانی برای اینکه به روز باشد و از دانش علم روز استفاده کند، نیازمند آموزش است و برگزاری این همایش‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی می‌تواند، بخشی از این نیازها را پوشش دهد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این راستا، دانشگاه آزاد واحد گچساران با توجه به سوابق خوب اساتید و مدیران پرکار و تلاش این واحد، گام‌های مؤثری در زمینه آموزش نیروی انسانی برداشته شده است.

فرماندار باشت تصریح کرد: برگزاری همایش‌های علمی-پژوهشی می‌تواند در راستای ارتقای آگاهی‌های مدیریتی مدیران نقش مثبتی داشته باشد و علم و دانش مدیران را به روز کند.

رضایی با تأکید بر برگزاری همایش‌های علمی-پژوهشی عنوان کرد: این همایش‌ها سبب افزایش تولید علم شده و مؤلفه‌ای که امروز عرصه مدیریتی جهان را معرفی می‌کند، بر اساس و پایه تولید علم و پژوهش است.

وی یادآور شد: البته دیگر مؤلفه‌ها از جمله مسائل نظامی از صحنه خارج نشده است، اما نسبت به تولید علم از تأثیر کمتری برخوردار بوده و کمرنگ‌تر شده است.

رضایی افزود: کشورهایی که سهم تولید علم آنها نسبت به دیگر کشورها کمتر است، سهم مدیریتی کمتری در عرصه بین‌الملل دارند.

فرماندار باشت بیان داشت: امروز تلاش و همت کشورها بر تولید علم و پژوهش  و ارائه مقاله‌های علمی در جهان است که این همایش‌ها می‌تواند، جایگاه مناسبی برای تولید علم و معرفی آن به جهانیان باشد.

رضایی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 و نقش آن بر مدیریت جهان تأکید کرد: یکی از پیامدها و بازخوردهای انقلاب، تغییر زاویه و نوع نگاه و اندیشه ما در سطح جامعه بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاریخ و جغرافیا نمی‌شناسد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران سبب تغییر در اندیشه و زاویه نگاه جهانیان شد، چراکه در کشورهای جهان الگو شده است و فضایی شدن ایران اسلامی نیز یکی از پیامدهای مدیریت انقلاب است.

رضایی با تأکید بر اینکه سطح انقلاب در جغرافیا مقید به مکان نیست، اذعان داشت: تأثیر انقلاب مقید به زمان نبوده و چارچوب زمانی نیز ندارد، چراکه از زمانی که آغاز شده است تا همیشه تاریخ تأثیرگذار خواهد بود.

فرماندار باشت گفت: انقلاب با تغییر اندیشه‌ها شروع شد و با تغییر اندیشه‌ها به پیروزی رسید و هدف اصلی آن نیز تغییر نگاه و اندیشه‌ها در طول تاریخ است.

رضایی متذکر شد: انقلاب اندیشه مدیران ما را نسبت به مدیریت و نگاه مردم ما را نسبت به مدیران تغییر داد و اندیشه مردم و مدیران ما را نسبت به مدیریت جهانی تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه با ظهور انقلاب نظام، ارزش‌های ما بازخوانی مجدد شد، خاطرنشان کرد: گرچه برخی ادعا می‌کنند که رهبری تنها یک مفهوم بوده و رهبری یک مفهوم علمی نیست، اما واقعیت این است که ارتقای مدیریت رهبری با ظهور انقلاب ایجاد شد.

رضایی افزود: بر عکس این اظهارات رهبری، یک مفهوم علمی است، اگرچه ممکن است واژه رهبری در تئوری‌های فعلی ما که برگرفته از غرب است تطابق نداشته باشد، اما رهبری یک مدیریت ارتقا یافته است.

فرماندار باشت در پایان تأکید کرد: رهبری سطح بالاتری از مدیریت بوده که مؤلفه‌های اثربخش بیشتری در چارچوب سازمان بر مردمی که جامعه هدف است، دارد.

انتهای پیام/82014/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول