اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

مدیریت بحران ضرورت امروز ورزش استان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به مشکلات مالی موجود در ورزش کشور تنها راه‌حل پیش‌روی هیئت‌های ورزشی را مدیریت بحران در شرایط کنونی عنوان کرد.

مدیریت بحران ضرورت امروز ورزش استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مهران تیشه‌گران ظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت تکواندو کردستان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در حال حاضر تنگناهای مالی اداره‌کل موجب محدویت‌هایی به منظور کمک به هیئت‌های ورزشی می‌شود چاره مقطعی این معضل را مدیریت بحران از سوی هیئت‌های ورزشی دانست.

وی با تاکید بر کمبود اعتبارات وظیفه هیئت‌ها را استفاده مثبت از ارتباطات رؤسای هیئت‌ها با سازمان‌ها و نهادهای مختلف و همچنین بهره حداکثری از ظرفیت‌های بخش خصوصی استان بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه نباید به بهانه مشکلات بودجه‌ای کارها را تعطیل کرد، تماس مستمر هیئت‌ها با فدراسیون را عامل توجه جدی فدراسیون‌های ورزشی به هیئت‌ها دانست و افزود: به این وسیله می‌توان بخشی از کاستی‌های ورزش استان‌ها را جبران کرد تا در مسابقات، اعزام‌ها و برگزاری کلاس‌ها خللی ایجاد نشود.

تیشه‌گران در ادامه با یادآوری پیشینه مناسب ورزش تکواندو در استان کردستان اظهار کرد: هیئت تکواندو استان بدون هیچ‌گونه توقع خاصی از اداره‌کل ورزش برنامه‌های خود را به جد پیگیری کرده که این مسئله در این شرایط سخت مالی جای تقدیر دارد.

وی وجود ظرفیت بالای جوانان استان در این رشته ورزشی و کارنامه درخشان تکواندو بویژه در رده‌های سنی پایه را شایسته توجه بیشتر از سوی مسئولان و فدراسیون عنوان کرد و از ریاست فدراسیون درخواست کرد تا با افزایش حمایت‌های خود، تکواندو کردستان از جایگاه کنونی ارتقا یافته و بین 5 رتبه نخست کشور قرار گیرد.

تیشه‌گران تکواندو را جزو رشته‌های اصلی کشور در شرایط حاضر دانست و با یادآوری نتایج تیم ‌ملی در المپیک‌ها گفت: تکواندوی کردستان قصد دارد تا به عنوان یکی از بازوهای نیرومند فدراسیون مطرح شده و نفراتی را در آینده به تیم‌های ملی تزریق کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تاکید براینکه ورزشکاران این رشته چیزی کمتر از قطب‌های این رشته در کشور ندارند تصریح کرد: با همکاری فدراسیون می‌خواهیم به پایگاه غرب کشور ورزش تکواندو تبدیل شویم و در این راستا برگزاری اردوهای ملی در کردستان، برگزاری کلاس‌های پیشرفته آموزش مربی‌گری و داوری با استفاده از مربیان تیم‌های ملی نیاز ضروری است.

وی در پایان با بیان اینکه ورزش‌های رزمی در جامعه از استقبال بالایی برخوردار است قطار حرکت این رشته را رو به جلو دانست و گفت: تکواندو کردستان باید تلاش کند تا در این مسیر با توقف مواجه نشود.  

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول