اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از هر سال شرکت کنند

خبرگزاری فارس: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی از مردم خواستار شد: ملت ایران در سال جاری در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از هر سال شرکت کنند.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از هر سال شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه سال 1391 خطاب به ملت ایران اعلام می‌کند.

دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی در این بیانیه اظهار می‌کند: ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم ملت ایران برای رهایی از تاریکی‌ طاغوت و نیل به قله‌های سراسر نور انقلاب اسلامی است، ایام‌الله دهه فجر یادآور رشادت‌ها و پایمردی‌های فجرآفرینان انقلاب اسلامی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند.

دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی در این بیانیه با مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه می‌دهد: ایام‌الله دهه فجر یادآور لحظه‌های فراموش ناشدنی ورود امام عزیز به میهن اسلامی و احیای کلمه الله است، ایام‌الله دهه فجر یادآور همه نیکی‌ها، ارزش‌ها و آرمان‌ها است و نگاهی گذرا به این کارنامه خود زمینه شکر این نعمت الهی را فراهم می‌آورد، به فضل الهی کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می‌برد و برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود امروز با استقلال همه جانبه، پله‌های ترقی را می‌پیماید کشوری که تا دیروز می‌بایست برنامه‌های قدرت‌های استکباری را اجرا کند، امروز با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان خود می‌کشد کشوری که بیگانگان می‌کوشیدند اسلام را در آن منزوی کنند امروز مرکز اسلام‌خواهی و اسلام‌دوستی در جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به برکت مجاهدت‌ها امروز حقانیت حرکت جمهوری اسلامی ایران آشکار شده و شعارهایی که تا دیروز بر زبان ملت ایران جاری بود، امروز اقصی نقاط گیتی را در برگرفته و نظام اسلامی را در نقطه کانونی تحولات جهان در این برهه حساس از تاریخ قرار داده است.

دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی در ادامه این بیانیه تاکید می‌کند: سرمایه اصلی ملت ایران در آن حرکت خروشان و کوبنده امام (ره) بود و سرمایه امام ایمان و اعتقاد راسخ به وعده الهی در پیروزی حق بر باطل، همان ایمان و یقینی که اراده استوار امام(ره) و اعتماد به نفس او را در پی داشت و به تبع امام، پیروانش را با اعتماد به نفس کامل وارد میدان عمل کرد و کام ملت را با شهد پیروزی آشنا کرد.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی خاطر نشان می‌کند: مردم شریف و فهیم ایران هر ساله در یوم‌الله 22 بهمن با شرکت در روز راهپیمایی سراسری آغاز سالی نو از عمر با برکت انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و به همین مناسبت مدیران، اعضای هیئت علمی، پژوهشگران، دانش‌پژوهان مبلغان و پرسنل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی از ملت عزتمند ایران به ویژه علما، فضلا و سایر اقشار فرهیخته کشور دعوت می‌کند با حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا و نیز با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار دیگر پیام صلح وحدت و بیداری امت اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/70018/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول