اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت گرفت

بهره‌برداری از 807 طرح عمرانی در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، 807 طرح عمرانی در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 807 طرح عمرانی در فارس

به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از طرح‌های عمرانی در دست اجرای استان فارس 120 طرح با اعتبار 243 میلیارد تومان در شهرستان شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: چهار طرح صنعتی شامل شرکت دیرگدازان، آریا چوب، مبلمان اداری، انتخاب اول، پرشین و داورالیاف مرودشت با سرمایه گذاری 338 میلیارد ریال نیز در شهرک صنعتی  شیراز افتتاح شد.

استاندار فارس تصریح کرد: تولید واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده شامل آجر نسوز، پرس و روکش mdf و نئوپان، الیاف پلی استر، کابینت، انواع پارتیشن مبلمان اداری و چوبی است.

صادق‌عابدین بیان داشت: با افتتاح مرکز پایش مانیتورینگ و شرکت فرآورده‌های لبنی صبحگاه فارس شاهد توسعه اقتصادی و عمرانی در این استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما در این استان ایجاد تعامل و توسعه اقتصادی و عمرانی با کشورهای جهان به ویژه منطقه است، ابراز داشت: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی در کشورهای اسپانیا، پرتغال و عراق، استان فارس آمادگی همکاری در زمینه‌های اقتصادی و فروش و نگهداری مواد غذایی را با آنها دارد.

استاندار فارس اضافه کرد: میزان صدور کابینت، کاشی بهداشتی، سرامیک و دیگر خدمات ساختمانی با کشور عراق 600 میلیون دلار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز در حاشیه بهره‌برداری از شرکت فرآورده‌های لبنی صبحگاه فارس طی سخنانی به خبرنگاران گفت: 55 واحد تولید لبنیات، شیر را در این استان فرآوری و به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند.

مهرزاد خرد تصریح کرد: باید متناسب با افزایش ظرفیت در واحدهای دامپروری، صنایع تبدیلی ایجاد کرد.

وی از ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای کشاورزی از سوی بانک سپه بالای یک‌ میلیارد تومان و زیر یک ‌میلیارد تومان از طرف بانک کشاورزی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اذعان داشت: شرکت فرآورده‌های لبنی صبحگاه فارس با 11 هزار متر مربع مساحت، 3 هزار و 300 متر زیر بنا و سرمایه‌‌گذاری بیش ‌از 4.5 میلیارد تومان با اشتغالزایی 10 نفر و ظرفیت روزانه 30 تن شیر خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول