اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

روند مناسب اجرای طرح‌های عمران شهری در مناطق مختلف قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به بازدید میدانی خود از مناطق مختلف شهر قم گفت: اجرای طرح‌های عمران شهری در مناطق شهری روند مناسبی دارند.

روند مناسب اجرای طرح‌های عمران شهری در مناطق مختلف قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم ویژه مناطق سه و هفت شهری قم که در فرهنگسرای جوان برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از بازدیدهای میدانی مناطق شهری قم اظهار کرد: این بازدید با ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز شد و سپس از تعدادی از پروژه‌های در حال اجرای این مناطق بازدید به عمل آمد که جا دارد در اینجا از تلاش مسئولان مربوطه تشکر شود.

وی افزود: نشست با مربیان پرورشی، ایثارگران و بانوان شاخص و نخبه این مناطق از دیگر برنامه‌های این بازدید‌ها بوده است.

استاندار قم ادامه داد: از 13 برنامه بازدید از مناطق شهری و بخش‌های تابعه قم تاکنون 11 مورد انجام شده است که با بازدید از مناطق چهار و هشت شهر قم این بازدید‌ها به اتمام می‌رسد.

پیریایی بیان کرد: در بازدید از مناطق مختلف شهری علاوه بر طرح مسائل و مشکلات از طرف مردم نامه‌های زیادی هم دریافت شده است که تک تک موارد رسیدگی و پاسخ لازم ارائه خواهد شد.

وی در ادامه به بازدید از پروژه‌های مهم مناطق سه و هفت شهری قم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های این مناطق با سرعت و روند خوبی در حال اجرا است.

استاندار قم به پروژه تقاطع سه سطحه 9 دی اشاره کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده در مدت اجرای این پروژه مهم کمترین مشکل ترافیکی برای شهر ایجاد شد که قابل تقدیر است.

وی در خصوص مشکلات تملک این پروژه گفت: لازم است با تشریک مساعی و برگزاری جلسه با دستگاه‌های مسئول به دنبال راهکار قانونی برای رفع مشکل باشیم.

پیریایی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر لزوم ساماندهی گلزار شهدای سوم خرداد تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول