اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر

5 طرح عمرانی در شهر میلاجرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت

خبرگزاری فارس: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و در مراسمی با حضور استاندار مرکزی بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی در شهر میلاجرد آغاز شد.

5 طرح عمرانی در شهر میلاجرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد استاندار مرکزی ظهر امروز با حضور در شهر میلاجرد پنج طرح عمرانی را با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 700 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار داد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، بهره‌برداری از پروژه پارک لاله در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع آغاز شد.

افتتاح 25 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، جدول‌گذاری معابر شهری به طول سه کیلومتر، احداث پارکینگ و آشیانه موتوری و آتش نشانی شهر میلاجرد از جمله طرح‌هایی بودند که استاندار مرکزی در سفر یک روزه خود به این شهرستان افتتاح کرد.

استاندار مرکزی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها با اشاره به اینکه در زمان نظام ستم شاهی سختی‌ها و مشقت‌های بسیاری را تحمل کرده گفت: انقلاب اسلامی ایران برکات و دستاوردهای بسیاری داشت و خوشبختانه امروز به برکت انقلاب دور افتاده‌ترین روستاها نیز از این برکات بهره‌مند هستند.

شعبانی‌فرد دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ بیداری جهان معاصر دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی روحیه آزادیخواهی و استعمارستیزی را در سراسر کشورهای آزادی‌خواه زنده کرد، امروز همه کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر طاغوت‌های زمان به پا خواسته و می‌رود که بیداری اسلامی در کشورهای غیر اسلامی نیز فراگیر شود.

وی تاکید کرد: انقلاب ایران علاوه بر عزت و استقلال بخشیدن به جمهوری اسلامی دستاوردها و برکات بسیار ارزشمندی به همراه داشت که باید این دستاوردها به بهترین شکل ممکن به نسل‌های آینده بازگو شود.

انتهای پیام/87003/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول