اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

22 بهمن نماد قدرت ملت ایران بر حکومت ستمشاهی است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه نماد قدرت و صلابت ملت ایران بر حکومت ستمشاهی بود.

22 بهمن نماد قدرت ملت ایران بر حکومت ستمشاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: جوهر این نهضت و انقلاب در 22 بهمن متجلی شد لذا ضروری است که این پیروزی و حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی به بهترین نحو ممکن ارج نهاده شود.

وی افزود: دشمنان پیوسته سعی داشته‌اند به طرق گوناگون، موقعیت نهضت اسلامی را تضعیف کنند و دولت‌های غربی و استکبار با ایجاد فشارهای فرهنگی و اقتصادی درصدد ضربه زدن به ایران و مردم هستند و می‌خواهند با ایجاد و افزایش این فشارها مردم ایران را دلسرد کنند. 

فرماندار زابل بیان کرد: مردم بدانند که دشمنان نظام، دلسوز مردم ایران نیستند و فقط به دنبال راهکاری برای نفوذ به کشور و به دنبال منافع خود هستند.

ناظری اضافه کرد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است که مردم شریف و صبور ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی و گسترده خود پاسخ دندان‌شکنی به شیطنت‌های دشمنان نظام خواهند داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به خود مردم است گفت: مردم باید همچون گذشته یک بار دیگر با حضور حماسی خود، فصل جدیدی را در منطقه سیستان و کشور ورق بزنند.

فرماندار زابل با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: باید به پاس خون شهیدانی که در راه‌ به دست آوردن انقلاب اسلامی، جان و خون خود را نثار کردند با مشارکت همگانی و حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنیم.

ناظری گفت: مراسم یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان زابل ساعت 10 صبح از میدان امام حسین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول