اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم تا کنون انجام شده است

افتتاح 87 پروژه ورزشی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای دولت نهم تا‌کنون 87 پروژه ورزشی در خراسان‌جنوبی افتتاح شده است.

افتتاح 87 پروژه ورزشی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در مراسم افتتاح استخر شنا سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران بیرجند اظهار داشت: هم‌اکنون در مرکز خراسان‌جنوبی شش استخر شنا سرپوشیده وجود دارد و در پنج شهرستان استان استخر‌های شنا به بهره‌برداری رسیده و در پنج شهرستان دیگر ایجاد استخرهای شنا در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون سرانه برخورداری از استخرهای شنا نسبت به قبل از انقلاب در این استان پنج برابر رشد داشته است، افزود: این شاخص در دولت نهم و دهم سه و نیم برابر رشد داشته است.

هزینه 249 میلیارد ریالی برای پروژه‌های ورزشی خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از افتتاح تعداد 87 پروژه ورزشی از ابتدای دولت نهم تا‌کنون در این استان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای این تعداد طرح بالغ بر 249‌ میلیارد ریال هزینه شده است.

رشید با اشاره به اینکه سرانه فضای سرپوشیده در استان به ازای هر نفر در ابتدای دولت نهم 256 سانتی‌متر بوده، گفت: این شاخص در سال گذشته به یک‌هزار و 210 سانتی‌متر و در سال جاری به یک‌هزار و 348 سانتی‌متر رسیده است.

وی در پایان اذعان داشت: میزان سرانه فضای ورزشی روباز در استان در ابتدای دولت نهم یک‌هزار و 561 سانتی‌متر بوده که در سال گذشته به 3 ‌هزار و 327 سانتی‌متر و در سال جاری به 3 هزار و 398 سانتی‌متر رسیده است.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول