اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی:

محصولات در بازار عرضه ارزش‌گذاری شوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی گفت: با ارزش‌گذاری محصولات در تنظیم بازار باید محصولات باکیفیت‌تری را به مردم ارائه دهیم.

محصولات در بازار عرضه ارزش‌گذاری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا جمشیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه مجتمع تبدیلی طیور بهاران پروتئین خراسان‌ در سالن اجتماعات این مجتمع واقع در جاده فریمان اظهار داشت: در شرایط اقتصادی امروز و جنگ نابرابر غرب علیه ایران که سبب تحریم‌های فراوانی شده ما نیز باید در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه در راستای تحقق این شعار گام‌هایی برداریم.

وی ادامه داد: دولت نیز گام‌های بزرگی در راستای رسیدن به این شعار برداشته است و تسهیلات فراوانی برای تولیدکنندگان در صنایع مختلف با نرخ‌ سود هفت درصد در نظر گرفته است و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

جمشیدی با اشاره به این‌که مشکلات امروز ناشی از برخی ناهماهنگی‌ها است، عنوان کرد: تنظیم بازار از مسائل مهم در شرایط اقتصادی امروز است که باید با در نظر گرفتن دو وظیفه حمایت از تولیدکننده و حمایت از مصرف کننده و خدشه‌دار نشدن حقوق دو طرف اقداماتی صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: تأمین مایحتاج عمومی و روزانه مردم با رعایت اصول بهداشتی از مسائل مهم است که یکی از کالاهای مهم در این بخش مرغ و نوسانات قیمت آن است.

وی با اشاره به افتتاح مجتمع تبدیلی طیور گوشتی در مشهد یادآور شد: این مجتمع با ظرفیت چهار هزار قطعه در ساعت می‌تواند در گسترش و رشد این صنعت در خراسان‌رضوی و همچنین ایجاد اشتغال در استان گام بزرگی بردارد و بسیاری از کمبودها را برطرف کند.

جمشیدی ادامه داد: مبنای قیمت در جلسات تنظیم بازار و محصولات مصرفی، قیمت تمام شده به علاوه یک درصد سود تعیین شده برای تولیدکننده است و در این مجتمع که از تجهیزات و تأسیسات پیشرفته‌‌ای استفاده می‌شود باید ارزش‌گذاری و با یک برند تأیید شده وارد بازار شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: این واحد به سبب رعایت مسائل زیست محیطی، بهداشتی و صنایع مشابه می‌تواند با استفاده از یک برند خاص در بازار محصولات خود را عرضه کند و قطعاً مردم از محصولات باکیفیت‌تر بیشتر استقبال می‌کنند.

انتهای‌پیام/70018/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول