اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی وحید موسائیان

فرزند چهارم در سودای سیمرغ / از کنیا تا سینماهای اصفهان

خبرگزاری فارس: فرزند چهارم عنوان اثری متفاوت از وحید موسائیان است که در سودای سیمرغ با موضوع قحطی زدگان سومالی از کنیا تا سینماهای اصفهان سفر کرده است.

فرزند چهارم در سودای سیمرغ / از کنیا تا سینماهای اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سینماهای اصفهان در روز چهارم جشنواره سی و یکم فجر میزبان فیلمی متفاوت از وحید موسائیان است، این فیلم که فرزند چهارم نام دارد، فیلمی که با موضوع قحطی زدگان سومالی به تصویر کشیده شده است و در سفر به آفریقا بسیاری از واقعیات زندگی افرادی که با وجود فقر سعی بر زندگی با شرافت را دارند، به تصویر می‎کشد.

وحید موسائیان که فیلم گلچهره و گوشواره را در کارنامه کاری خود دارد، پاییز سال جاری فرزند چهارم را با بازی مهتاب کرامتی، حسین محب‌اهری، ناصر گیتی‌جاه، مهدی هاشمی و حامد بهداد در کنیا ساخت تا تجربه جدیدی را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند.

وحید موسائیان فرزند چهارم را خارج از مسیر سایر فعالیت‎هایش نمی‎داند، بلکه به دلیل متفاوت بودن ایده و نوع نگاه و موضوع جدید این کار را با سایر ساخته‎هایش متفاوت عنوان می‎کند.

فرزند چهارم در شرایط فیلمبرداری دشوار و در لوکشین‎های پر مخاطره به دلیل جنگ‌های داخلی و  قحطی ساخته شده است، به گونه‎ای که در روند ساخت این فیلم خبر از سقوط هوای هنرمندان شنیده شد و این امر حاکی از سپری شدن روزهای سخت ساخت یک فیلم فاخر است.

فرزند چهارم با سودای سیمرغ از کنیا به نقاط مختلف ایران سفر می‎کند و برای در آغوش کشیدن سیمرغ امید زیادی دارد، امروز سینماهای اصفهان میزبان فرزند چهارم است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول