اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تنظیم بازار

توزیع گسترده مرغ منجمد در اراک آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از آغاز توزیع گسترده مرغ منجمد از امروز در سطح بازار اراک خبر داد.

توزیع گسترده مرغ منجمد در اراک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، عزیزالله صدیقی گفت: توزیع گوشت مرغ با هدف تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان صورت گرفته تا مردم به راحتی این ماده پروتئینی را تأمین کنند.

وی تصریح کرد: هر کیلوگرم مرغ منجمد در سطح بازار با قیمت 52 هزار ریال و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف 50 هزار ریال است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: مرغ منجمد به توزیع کنندگان با قیمت هر کیلوگرم 48 هزار ریال عرضه می‌شود.

صدیقی با بیان اینکه آمادگی توزیع مرغ منجمد در دیگر شهرهای استان مرکزی وجود داشته و این کالا بیش از نیاز مصرفی این استان ذخیره سازی شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت 55 هزار و 500 ریال عرضه می‌شود و فروش آن با قیمتی بیش از 57 هزار ریال تخلف محسوب می‌شود.

وی از مردم درخواست کرد گوشت مرغ و دیگر کالاها را به میزان مصرف واقعی خود خریداری کنند زیرا هر گونه افزایش تقاضا در نهایت کاهش عرضه و بالا رفتن قیمت را به همراه دارد.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول