اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خواستار شد

برخورد قاطع با کشتار غیرمجاز مرغ در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خواستار برخورد قاطع با کشتار غیرمجاز مرغ و عرضه‌‌کنندگان مرغ زنده در دشتستان شد.

برخورد قاطع با کشتار غیرمجاز مرغ در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشعلی دهقایدی صبح امروز در نشست شورای سلامت دشتستان اظهار داشت: تامین سلامتی مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسئولان باید در این مسیر تلاش کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان با بیان اهمیت شورای سلامت و جایگاه آن بر انجام تکالیف همه دستگاه‌ها بر مصوبات شورای شهرستان تاکید کرد.

دهقایدی از بخشداران و مدیران دستگاه‌های ذیربط خواست که تمام مصوبات شورای سلامت شهرستان را پیگیری جدی کنند.

وی از مدیران امور آبفا برازجان خواست که موضوع سلامت آب به ویژه راه‌اندازی ایستگاه کلرزنی قلعه سفید را در اولویت کار خود قرار داده و نتیجه اقدامات انجام شده را به دبیرخانه شورای سلامت گزارش کنند.

این مسئول عنوان کرد: برخورد جدی با معضل سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان توسط شهرداران شهرهای شهرستان به ویژه برازجان با نظارت بخشداران و شهرداران باید مورد توجه قرار گیرد.

دهقایدی اذعان داشت: توجه ویژه به محل دفع پسماندهای شهر برازجان و پیگیری جدی در اجرای طرح جامع دفع پسماندهای شهر برازجان از موضوعات مهمی است که انتظار داریم مورد توجه مسئولان شهر برازجان قرار گیرد.

وی خواستار برخورد قاطع با کشتار غیرمجاز مرغ و عرضه‌کنندگان مرغ زنده شد و گفت: همکاری و مساعدت دستگاه قضایی و انتظامی با شبکه دامپزشکی در برخورد با عرضه‌کنندگان مرغ زنده و کشتار غیرمجاز در سطح شهرستان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

دهقایدی متذکر شد: در دولت نهم و دهم در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دشتستان کارهای ارزشمندی صورت گرفته و کیفیت خدمات بهداشتی رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول