اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

راهیان نور جهادی فرهنگی برای بیعت با رهبری است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی یک سفر معنوی و نوعی جهاد فرهنگی است.

راهیان نور جهادی فرهنگی برای بیعت با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی غلامی عصر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور فردوس به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تعداد 260 نفر دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

وی افزود: در سال جاری بیش از یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان فردوس در طرح اعزام کاروان راهیان نور قرار گرفته‌اند که تاکنون 260 دانش‌آموز دختر اعزام و امروز نیز 200 دانش‌آموز پسر در قالب دومین کاروان اعزام می‌شوند. 

                                                                

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تصریح کرد: راهیان نور یک سفر معنوی و جهاد فرهنگی برای بیعت با ولایت و امتداد راه شهیدان است.

سجادی یادآور شد: در دومین کاروان راهیان نور فردوس تعداد 200 نفر دانش‌آموز پسر با پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

مقاومت هشت ساله رزمندگان سبب ترس دشمن شده است

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز گفت: مقاومت هشت ساله رزمندگان در دوران دفاع مقدس سبب شد تا امروز دشمنان ایران اسلامی دچار ترس و وحشت باشند.

سیدمهدی علیپرست افزود: در شلمچه عملیات‌های مختلفی از جمله عملیات کربلای پنج انجام شد که در این عملیات تعداد زیادی از رزمندگان ما به شهادت رسیدند و ضربه مهلکی به نیروهای بعثی عراق وارد شد.

وی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: باید با وضو به مناطق عملیاتی وارد شوید چرا که در وجب به وجب آن خون شهدا ریخته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس یادآور شد: بیش از 70 نفر از شهدای فردوس و بشرویه در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیدند و در این عملیات 45 روزه حتی یک روز آسمان شلمچه و خرمشهر بدون حضور هواپیماهای دشمن و بمباران نبود.

انتهای پیام/69007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول