اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

فرهنگ «حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در کشور نهادینه می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سده لنجان گفت: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان ابزاری برای نهادینه شدن فرهنگ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سطح کشور است و فرهنگ‌سازی در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد.

فرهنگ «حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در کشور نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا عبدانی در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در اسفند ماه امسال اظهار کرد: این جشنواره در بعد ملی و در راستای اجرایی شدن شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیام‌هایی که در ابتدای هر سال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال انتخاب می‌شود با نگاهی خردمندانه و هوشمندانه از سوی رهبری است، اضافه کرد: تمام مردم باید در راستای اجرایی شدن پیام و شعار هر سال وارد میدان شوند.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه وجود ضعف‌هایی در میان مدیران تحقق نیافتن کامل این شعار‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: اما رهبر معظم انقلاب به صورت هوشمندانه این شعار‌ها را برای کشور انتخاب می‌کنند و هیچ یک از شعار‌های هر سال کشور بدون علم و تدبیر از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب نشده است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به عنوان شعار سال کشور انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: مسئولان شهر سده لنجان درصدد هستند که در راستای تحقق کامل شعار‌های انتخاب شده برای کشور از سوی رهبر معظم انقلاب اقدامات ویژه‌ای را انجام بدهند.

عبدانی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان ابزاری برای اجرایی شدن پیام‌های عنوان شده از سوی رهبر معظم انقلاب است، تاکید کرد: امیدواریم که با برگزاری این جشنواره گام‌های مؤثری در راستای اعتلای فرهنگ جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

وی به هدف از برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان ابزاری برای نهادینه شدن فرهنگ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سطح کشور است و فرهنگ‌سازی در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد.

شهردار سده لنجان اشتهار و معرفی شهر سده لنجان را به سراسر کشور از مهم‌ترین رویکرد‌های برگزاری این جشنواره دانست و گفت: دبیرخانه این جشنواره تنها به دنبال این نیست که با برگزاری این جشنواره در راستای معرفی دستاورد‌ها و آثار تولید شده با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه بلکه تمام مسئولان اجرایی نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان درصدد ایجاد فرهنگ‌سازی در راستای اجرایی شدن شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستند، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ‌سازی در راستای تحقق تمام مطالبات و بیانات ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب امری مهم و ضروری به شمار می‌رود.

عبدانی با بیان اینکه اقدامات اجرایی برای برگزاری این جشنواره از شهریور ماه امسال انجام شده و مجوز برگزاری این جشنواره نیز در مهر ماه امسال صادر شده است، ادامه داد: با توجه به نبود فرصت کافی برای انجام مراحل جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان امسال این جشنواره در روز‌های پایانی اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اما در سال‌های آتی درصدد برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه سده لنجان در ماه‌های شهریور و مهر هستیم، تصریح کرد: امسال به عنوان نخستین سال برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان به شمار می‌رود و فرصت برای انجام کار‌های مقدماتی برگزاری این جشنواره محدود بوده است.

شهردار سده لنجان با تأکید بر اینکه اما امیدواریم نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در حد اعلای خود در میان شرکت‌کنندگان برگزار شود، اضافه کرد: برآورد اولیه و نهایی برای بودجه‌های مورد نیاز برای برگزاری این جشنواره حدود 90 تا 120 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که حدود 60 درصد بودجه‌های مورد نیاز برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با استفاده از کانال‌های حمایتی تأمین شود، تاکید کرد: هر ساله بین 30 تا 34 پروژه اساسی و اصلی در شهر سده لنجان اجرا می‌شود.

عبدانی به راه‌اندازی واحد آموزش شهروندی در شهر سده لنجان اشاره کرد و افزود: تدوین افق و برنامه استراتژیک 1404 یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری سده لنجان به شمار می‌رود و این برنامه راهبردی با استفاده از ساعت‌ها کار کارشناسی تدوین شده است.

انتهای پیام/63004/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول