اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‏بدیلی داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بی‏بدیلی داشتند و باید قدردان زنان غیور ایرانی بود.

بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‏بدیلی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در جشن بزرگ انقلاب اسلامی که با حضور بانوان شهرستان دماوند برگزار شد، در جمع بانوان شهرستان با تبریک دهه فجر، انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را سمبل پاکی‏ها و صداقت دانست.

وی گفت: او نهضت حسینی خود را با بسیج همه افراد جامعه به سرانجام رساند و رمز موفقیت و توانمندی امام این بود که توانست قشر تأثیرگذار یعنی بانوان و زنان را به عرصه و صحنه بیاورد و آنان را در نهضت الهی خود همراه سازد.

قاسمی‏فرزاد به نقش زن و همسر در مکتب نورانی اسلام اشاره کرد و افزود: در مکتب الهام‏بخش اسلام ما اسوه‏هایی هم‏چون حضرت خدیجه(س)، حضرت صدیقه طاهره(س) و هم‏چنین زینب کبری(س) داریم که به خوبی نقش زن را با رفتار و کردار خود بازگو کردند و توانستند در تاریخ تأثیرگذار باشند.

نقش انسان‏سازی بانوان جدی‏تر گرفته شود

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: بزرگ‏ترین و بالاترین مأموریت در جامعه بشری که بر عهده بانوان بوده، نقش انسان‏سازی آنهاست.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: هر جامعه‏ای که به رشد و صلاح و رستگاری رسیده است، زنان آن جامعه به خوبی توانسته‏اند نقش خود را ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در بخش دیگری از سخنان خود به ثمرات انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بزرگ‏ترین نعمتی که انقلاب به ما ارزانی داشت، نعمت استقلال بود.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی کشور در همه زمینه‏ها وابسته بودیم اما با پیروزی نهضت حسینی امام خمینی (ره) توانستیم در همه عرصه‏ها به استقلال برسیم و سرنوشت خود را در دست بگیریم.

آزادی در نظام اسلامی به معنای بی‏بند و باری نیست

فرماندار شهرستان دماوند نعمت دیگر انقلاب را آزادی برشمرد و افزود: آزادی که با انقلاب به ثمر نشست نه به معنای بی‏بند و باری، بلکه آزادی به معنای شکوفاسازی استعدادها و فرصتی برای رشد و تعالی انسانی بود.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: امروز که استکبار جهانی با اعمال فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی در خلال تحریم‏ها و تبلیغات مسموم قصد دارد تا ما را از مسیری که در پیش گرفته‏ایم منحرف سازد، نقش زنان، همسران و مادران نقشی یگانه و منحصر به فرد است که با حفظ بنیان خانواده می‏توانند مانع رسیدن دشمن به هدف شومش شوند.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول