اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان شادگان:

سران عشایر با نفوذ در طایفه هنجارشکنی‌ها را کاهش دهند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: سران شیوخ وعشایر که با نفوذ کلامی که در طایفه و عشیره خود دارند اقدامات پیشگیرانه خود را در جهت جلوگیری از خطا و لغزش معدود افرادی که هنجارشکنی می‌‌کنند، به‌عمل آورند.

سران عشایر با نفوذ در طایفه هنجارشکنی‌ها را کاهش دهند

خلیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پس از اقدامات پیشگیرانه در صورت اخلال نظم و سلب‌کنندگان امنیت اجتماعی وظیفه دستگاه قضایی است که با شدت در چهارچوب قوانین موضوع با اخلال‌گران نظم برخورد کند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار، مستلزم شناسایی علت‌های وقوع بزه است، تاکید کرد: اقدامات لازم در خصوص شناسایی عاملان ناهنجاری‌ها با دقت و جدیت بررسی و پیگیری می‌شود و اشخاصی که در این خصوص شناسایی شوند در وقت مناسب گرفتار قانون خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب شادگان خاطرنشان کرد: سخن ما با سران و شیوخ عشایر محترم این است که با نفوذ کلامی که در طایفه و عشیره خود دارند اقدامات پیشگیرانه خود را در جهت جلوگیری از خطا و لغزش معدود افرادی که هنجارشکنی می‌‌کنند، به‌عمل آورند.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و مسئولان ارشد نظام و فهم و درک والای مردم، جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای با شاخص امنیت بالا بوده و نسبت به بسیاری از کشورهای در حال توسعه از آمار مثبت و ارزنده‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول