اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

امـنیت امـروز سیـستان و بـلوچـستان مثال‌زدنی اسـت

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: من به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان می‌گویم امنیت امروز استان مرزی سیستان و بلوچستان در ایران مثال زدنی و بی‌نظیر است.

امـنیت امـروز سیـستان و بـلوچـستان مثال‌زدنی اسـت

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حاتم نارویی صبح امروز در بیست و چهارمین همایش سه روزه علمی، تحقیقی تقریب مذاهب که با حضور اندیشمندان شیعه و سنی سراسر کشور در چابهار در حال برگزاری است اظهار داشت: استان مرزی سیستان و بلوچستان امروز با تلاش مسئولان و تقویت بیش از پیش وحدت عملی در جامعه، به امنیتی دست یافته است که در دور افتاده‌ترین نقاط این استان پهناور سایه امنیت پایدار مردمی، فضا را برای مخلان امنیت ناامن کرده است.

وی افزود: من به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان می‌گویم امنیت امروز این استان مرزی در ایران مثال زدنی و بی‌نظیر است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با گذشت بیش از پنج ماه از مدت زمان خدمتگزاریم به مردم خونگرم، فهیم و حامی نظام در خطه سیستان و بلوچستان می‌گذرد و در طول این مدت اثبات کرده‌ام آنهایی که می‌گویند در سیستان و بلوچستان امنیت نیست جاهلانی هستند که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمنی بازی می‌کنند که از ناامنی شهرهای مرزی و حساس سود می‌برند.

نارویی بیان کرد: من در دور افتاده‌ترین روستاهای سیستان و بلوچستان که می‌توان گفت اولین استاندار جمهوری اسلامی ایران هستم که در این روستاها بدون تشریفات حفاظتی و از نزدیک با همه مردم این مناطق دیدار داشته‌ام تا به همه اثبات کنم امنیت سیستان و بلوچستان چه در روز و چه در شب چه در شهر و چه در مرز با همت و همیاری مردم به‌حدی قابل توجه است که استاندار به صورت زمینی در تمامی راه‌هایی که گفته می‌شد پرخطر است به راحتی تردد می‌کند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای اینکه تفکر سیاه و غلط وجود ناامنی در این استان مرزی را برای همیشه ریشه‌کن کنم، تصمیم گرفتم خودم پیشقدم شده و با حضور در تمامی شهرها، روستاها و حتی نقاطی که تاکنون مسئولی پا در آنها نگذاشته چندین بار بدون هماهنگی و تشریفات حفاظتی حضور یافته‌ام تا به همگان نشان دهم امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان در جای جای آن قابل لمس است.

نارویی یادآور شد: همه باید با تمام توان تلاش کنیم تا این امنیت پایدار مردمی را بر چهره قبلی که به صورت غیرواقعی از سیستان و بلوچستان در اذهان عمومی ترسیم شده بود، غالب کنیم و اگر در این زمینه هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری شود به‌طور حتم جهش توسعه و سرمایه‌گذاری به سمت استان استراتژیک سیستان و بلوچستان با شدت بیشتری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/75001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول