اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بویراحمد خبر داد

کاهش میزان درگیری‌های فردی در شهر یاسوج/تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بویراحمد از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر یاسوج خبر داد و گفت: این طرح میزان درگیری‌های فردی در شهر یاسوج را کاهش داده است.

کاهش میزان درگیری‌های فردی در شهر یاسوج/تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی

سرهنگ علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در اجرای این طرح که به مدت 15 روز در شهرستان بویراحمد و به خصوص در شهر یاسوج اجرا شد، تعداد 96 خودرو و 80 دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ادامه داد: با توجه به تجزیه و تحلیل آماری صورت گرفته، به علت حضور مداوم و مستمر واحدهای گشت‌ در سطح شهر، میزان درگیری‌های فردی بهمن‌ماه نسبت به ماه‌های گذشته به میزان شش درصد کاهش داشته است.

این فرمانده انتظامی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز خواند و خاطرنشان کرد: افزایش احساس امنیت عمومی با حضور پررنگ پلیس در مناطق موردنظر تشدید شد.

کاشانی تصریح کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان به صورت مستمر و تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم، علاوه بر اجرای اینگونه طرح‌ها، در سایر زمان‌ها نیز با جدیت امنیت و آسایش مردم را تأمین کنیم، ابراز داشت: بهترین حالت برای ارتقای کار پلیس این است که مردم و رسانه‌ها در همه حال به کمک پلیس بشتابند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد همکاری مردم با پلیس را موجب بالا بردن راندمان کار پلیس دانست و گفت: برای این همکاری نیاز به فرهنگ‌سازی رسانه‌ها داریم.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول