اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

صدور شناسنامه امنیتی برای افراد مخل امنیت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: شناسایی مجموعه تهدیدات در حوزه هر کلانتری و شناسنامه‌دار کردن افراد مخل امنیت در دستور کار است.

صدور شناسنامه امنیتی برای افراد مخل امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان صبح امروز در حاشیه سیزدهمین همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افراد مخل نظم عمومی بنابر شاخص‌هایی شناسایی و شناسنامه‌دار شده و به صورت دائمی تحت نظارت پلیس قرار می‌گیرند.

وی افزود: سیزدهمین همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی فارس به منظور برآورد فعالیت‌های انجام شده از سال گذشته در هر کلانتری و پاسگاه، ماموریت‌ها و چشم‌انداز فعالیت‌های آتی، مشکلات و آسیب‌های پیش‌رو و راهکارهای صیانت از کارکنان و ارتقای مشارکت مردم برگزار شد.

سجادیان ادامه داد: انتظار فرماندهی نیروی انتظامی از کارکنان خود این است که سریع‌العمل باشند و به محض وقوع اتفاق در حوزه استحفاظی خود حضور یافته و از طریق برنامه‌ریزی و فعالیت‌های اطلاعاتی عملیاتی با کمترین هزینه و بیشترین بهره صحنه را مدیریت کنند.

این مسئول تصریح کرد: روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید مردم‌دار و جامعه‌محور باشند و در موضوعاتی که به وسیله مردم به آنها ارجاع داده می‌شود به صورت قطع و یقین حضور داشته باشند.

صیانت از نیروی انسانی دیگر محوری بود که به گفته فرمانده نیروی انتظامی فارس در این همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سجادیان ابراز داشت: کاهش چشمگیر جرائم بین کارکنان نیروی انتظامی فارس که آمار آن در گذشته به رسانه‌ها اعلام شد نشانگر محقق شدن این هدف است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس باید با مردم محترمانه برخورد کرده و بر اساس قانون به آنچه که بر وی تکلیف شده عمل کند.

تاکید بر ایجاد فضای نا‌امن برای قاچاقچیان مواد مخدر به وسیله گسترش فعالیت‌های اطلاعاتی عملیاتی دیگر موردی بود که سجادیان در سخنان خود به آن اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس متذکر شد: بر اساس تعاریف وزارت کشور در هر منطقه‌ای که شهرک ایجاد شود نیروی انتظامی پاسگاه و کلانتری دائر می‌کند و در صورت تامین زمین مورد نیاز این اقدام در مورد شهرک لپویی نیز انجام می‌شود.

به گزارش فارس، در این همایش از هشت خانواده نیروهای انتظامی فارس که در ایفای بهینه ماموریت‌های همسران خود نقش برجسته داشته‌اند تقدیر و تشکر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول