اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تأمین دماوند:

ضریب امنیت در دماوند افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تأمین شهرستان دماوند گفت: ضریب امنیت در شهرستان دماوند در سال‏های اخیر افزایش یافته است.

ضریب امنیت در دماوند افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در مراسمی که با حضور کارکنان انتظامی شهرستان دماوند برگزار شد، ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این ایام، یاد امام عزیز را گرامی می‏داریم که با حرکت بزرگ و والایی که انجام داد، توانست بشریتی که در خواب جهل، ظلم و ستم فرو رفته بود را بیدار سازد.

قاسمی‏فرزاد افزود: امام راحل توانست با دم مسیحایی‏‌اش اقشار مختلف مردم را شیفته خود سازد و با پشتوانه مردمی و الهام از تعلیمات اسلامی این نهضت عظیم را ایجاد کند و به پیروزی برساند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: امروز که 34 سال از عمر این شجره طیبه می‏گذرد، شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی با همان طراوت و شادابی با هدایت رهبر معظم انقلاب گام بر می‏دارد.

رئیس شورای تأمین شهرستان دماوند ضمن تقدیر از زحمات فرهاد قدسی که مدت چهار سال عهده‏دار سمت فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند بود، اظهار داشت: وی با روحیه مردمی و اخلاق خوش که نشأت گرفته از تعالیم اسلامی است، توانست منشأ خدمات ارزشمندی برای شهرستان و سبب افزایش ضریب امنیت شود.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین ضمن تبریک به ریوندی، فرمانده جدید انتظامی شهرستان دماوند، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اخیراً با حضور فرماندار شهرستان دماوند، جانشین فرماندهی ویژه شرق استان تهران، امامان جمعه شهرهای دماوند، آبسرد و رودهن، پردیس و آبعلی، اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولان، مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول