اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 118

برنامه سپاه ساری در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساری برنامه این سازمان را در ایام‌‌الله دهه فجر اعلام کرد.

برنامه سپاه ساری در دهه فجر اعلام شد

محمدتقی خلیل‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر برنامه سپاه ناحیه شهرستان ساری را اعلام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ساری با اشاره به این‌که غلامرضا شریعتی فرمانده سپاه ساری در مسجد شکوهی شهرستان ساری نشست سیاسی برگزار کرد، گفت: فرمانده سپاه ساری فردا در آیین افتتاح پایگاه امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان سخنرانی می‌کند.

خلیل‌نژاد عنوان کرد: فردا نشست بصیرتی با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری در مسجد امیرالمؤمنین این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به این‌که فردا مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در نشست بصیرتی مردمی این شهرستان در حسینیه عاشقان شهرستان ساری سخنرانی می‌کند، افزود: آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در همایش ائمه جماعات و فرمانده‌‌های پایگاه‌های ساری در چهارشنبه هفته جاری در سالن اهل‌بیت (ع) این شهرستان سخنرانی می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری، سخنرانی فرمانده سپاه ساری در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری را از دیگر برنامه‌های سپاه این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد.

خلیل‌نژاد از سخنرانی سردار کمیل کهنسال مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش انس و مودت در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساری، حضور حلقه‌های صالحین شهرستان ساری در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های سپاه ساری در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول