اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی باشگاه پاس همدان خبر داد

بازگشت ربیع‌خواه به تمرینات پاس همدان

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان از بازگشت محسن ربیع‌خواه، مهاجم تأثیرگذار این تیم به تمرینات خبر داد و گفت: وی از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود.

بازگشت ربیع‌خواه به تمرینات پاس همدان

علی خلف در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: محسن ربیع‌خواه که از ناحیه زانو از ابتدای دور برگشت بازی‌های لیگ دسته اول دچار مصدومیت شده بود با تلاش کادر پزشکی به تمرینات تیم بازگشت.

وی افزود: این مهاجم تأثیرگذار تیم فوتبال پاس همدان در ابتدای مصدومیت با نظر کادر پزشکی به مسابقات این فصل نمی‌رسید و باید تا فصل آینده پیگیر برای درمان زانوی پای راستش بود که با تلاش ویژه پزشکان تیم و انجام چندین مرحله آب‌درمانی و فیزیوتراپی به جمع سبزپوشان پیوست.

معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان تصریح کرد: عصر دیروز در تمرینات پرفشاری که طیری برای تیم در دستور کار قرار داده بود ربیع‌خواه حضور داشت و به نرم‌دوی و تمرینات سبک اکتفا کرد تا در هفته آینده با نظر پزشکان پا به توپ شود.

وی همچنین در مورد آسیب‌دیدگی دیگر بازیکن تیم فوتبال پاس یادآور شد: مصطفی یوسف‌علیزاده که دو هفته پیش در حین تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شده بود متأسفانه مصدومیتی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود ناچار شد برای کسب بهبودی پای مصدومش را به تیغ جراحان سپرد.

خلف اذعان کرد: هافبک بومی همدانی پس از انجام آزمایشات متعدد و نتیجه جلسات کمیته پزشکی باشگاه پاس متوجه شد که دچار پارگی رباط در ناحیه مینیسک پا شده است برای جراحی مینیسک به اتاق عمل رفت و در حال حاضر در حال سپری کردن دوران نقاهت است.

وی در ارتباط با بازی تیم پاس با تیم برق شیراز از هفته نوزدهم ابراز کرد: تساوی هفته گذشته در یزد باعث شد تا اختلاف امتیاز با تیم‌های بالای جدول زیاد شود و در این بازی برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد هستیم.

معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان در پایان متذکر شد: در حال حاضر فقط مشکل مالی باشگاه را به شدت درگیر کرده اما با غیرت و تعصب که در بازیکنان تیم سراغ داریم امیدواریم با کسب سه امتیاز این مسابقه مسئولان استان را ترغیب کنند تا برای برطرف کردن این مشکل اقدامات بایسته را انجام دهند.

در پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه کشور تیم فوتبال پاس همدان با 29 امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم راهیان کرمانشاه در رده پنجم گروه دو این رقابت‌ها قرار  دارد و پنج‌شنبه 19 بهمن ساعت 14:15 در ورزشگاه قدس همدان از تیم برق شیراز پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول