اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

پاس همدان لیاقت لیگ برتری شدن را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم پاس در فصل جدید به خوبی یارگیری کرده و مشکلاتی در نفرات نداریم فقط باید با همدلی و غیرت به برنامه‌هایی که تعیین کردیم برسیم و با قهرمانی به لیگ برتر صعود کنیم.

پاس همدان لیاقت لیگ برتری شدن را دارد

امید طیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: بعد از برد ارزشمند برابر تیم سایپای شمال و بازگشت به همدان تمرینات بسیار شادابی را برگزار کنیم و با اطلاعاتی که از کادر فنی قبلی و همکارانم داشتم شناخت بهتری به قابلیت‌های تک تک بازیکنان به دست آوردم و این برک برنده‌ای است تا بتوانیم در ادامه راه بهتر عمل کنیم.

وی افزود: خدا را شاکرم که در نخستین هفته حضورم در کنار تیم پاس با کسب سه امتیاز بازی خارج از کسب کنیم و با دست پر به همدان برگشتیم، مشکلات روانی و انگیزشی تیم تقریباً در حال رفع است که در ادامه راه با برنامه‌ای که داریم به نتایج دلخواه برسیم و دل مردم همدان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان که نخستین حضورش در شهر پدریش به عنوان سرمربی تجربه می‌کند تصریح کرد: طی هفته گذشته تمرین‌های تاکتیکی و تمرینی زیادی را انجام داده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت تیم ایرانجوان کار کرده‌ایم و اگر مشکل خاصی فردا به وجود نیاید قطعاً برنده بازی خواهیم بود.

وی با اشاره به تغییرات کادر فنی تیم ایرانجوان اضافه کرد: زوران اسمیلسکی مربی خوبی در فوتبال ایران است و در تیم‌های زیاد کار کرده و شناخت خوبی از تیم‌های لیگ دسته یک دارد اما بازی ما در خانه است و حضور تماشاگران پرشور همدانی می‌تواند در موفقیت تیم پاس تأثیرگذار باشد.

طیری در پاسخ خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه آیا بازیکن مصدوم یا محرومی در تیمش وجود دارد یا خیر؟ یادآور شد: متاسفانه در تمرینات مقداد قباخلو و وحید علی‌آبادی در برخورد با یکدیگر دچار مصدومیت شدند که کادر پزشکی تیم در حال مداوای دو بازیکن است، امیدواریم با توجه به حساسیت این بازی و نیاز به این دو یار اصلی به بازی فردا برسند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پاس در تمام پست‌ها از بازیکنان خوبی برخوردار است که تک تک بازیکنان با نشاط و شادابی در تمرین حاضر شدند که قطعاً هر کدام در ترکیب اصلی یا بازیکن جایگزین استفاده شوند بهترین بازها را برای تیم انجام می‌دهند.

سرمربی همدانی‌الاصل تیم فوتبال پاس وی در خصوص انتصاب امیر قلعه‌نویی به عنوان مشاور فنی مدیر عامل باشگاه ابراز کرد: با این اتفاق خوب قطعاً از تفکرات فنی قلعه‌نویی که سال‌ها شاگردی وی را در تیم‌های مختلف داشته‌ام، برای موفقیت تیم پاس بکار می‌گیریم، حضور وی در هر تیمی و با هر پستی یک وزنه موفقیت محسوب می‌شود.

به گفته وی با هماهنگی انجام شده توسط رمضانی مدیرعامل از قلعه‌نویی دعوت شده تا در نخستین فرصت با سفر به همدان تمرین تیم پاس را نظاره‌گر باشد و در مسابقاتی که فرصت داشت نیز بازی پاس را تماشا و نکات فنی لازم را نیز گوشزد کند.

طیری در مورد هواداران و مردم خونگرم و ورزش‌دوست همدان اذعان داشت: اگر مردم همدان مثل قبل حامی و پشتیبان این تیم باشند شک نکنید با برنامه‌هایی که انجام دادیم تیم پاس قابلیت این را دارد زودتر از پایان مسابقات به عنوان قهرمانی برسد و جشن صعود به لیگ برتر را در همدان با حضور پرشور مردم داشته باشیم.

تیم فوتبال پاس همدان در حال حاضر با 28 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) تیم پاس همدان روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم ایرانجوان بوشهر پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/2499/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول