اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی باشگاه پاس همدان:

پاس همدان در بازی برابر ایرانجوان محکوم به برد است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی باشگاه پاس گفت: با برد شیرینی که هفته قبل در بازی خارج از خانه به دست آوردیم و تغییرات به وجود آمده در کادر فنی توقعات در تیم پاس بالا رفته و در بازی مقابل ایرانجوان باید به کسب سه امتیاز فکر کنیم.

پاس همدان در بازی برابر ایرانجوان محکوم به برد است

علی خلف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: تیم پاس همدان در این فصل در یارگیری بسیار موفق عمل کرده است اما مشکلات و اتفاقاتی در نیم فصل اول به وجود آمده تا صدرنشینی را از دست بدهد و این در روند رو به رشد این تیم تأثیر بدی گذاشت.

وی افزود: رفتن وینگوو و وقفه دو هفته‌ای تا معرفی سرمربی جدید باعث شد تا غیرت و حمیت بازیکنان بیشتر شود تا خودشان را نشان دهند و با اضافه شدن امید طیری قطعاً از نظر روانی و روحی تیم بهتر شده و در بازی خانگی امروز برابر ایرانجوان بوشهر نتیجه این تحولات مشخص خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان در این هفته تیم‌های بالای جدول و رقبای ما قطعاً زد و خورد خواهند داشت و با برد در این بازی می‌توانیم به جایگاه اصلی تیم پاس همدان برگردیم.

خلف در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان در خصوص این که انتصاب امیر قلعه‌نویی به عنوان مشاور فنی مدیر عامل باشگاه چه تأثیری در روند کار تیم پاس دارد، ابراز کرد: استفاده از تجربیات قلعه‌نویی و انتقال این تفکرات از طریق طیری به تیم پاس قطعاً مثمر ثمر خواهد بود و با هماهنگی انجام شده در نخستین فرصت با سفر به همدان تمرین تیم پاس را نظاره‌گر خواهد بود و در مسابقاتی که فرصت دارد نیز بازی پاس را تماشا می‌کند تا نکات فنی لازم را نیز گوشزد کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ورزش دوست همدانی با حضور و حمایت می‌توانند بهترین کمک را به تیم خودشان بکنند و به عنوان یار دوازدهم بیشترین و بهترین تأثیر را در به دست آمدن نتایج در این 10 هفته باقی مانده داشته باشند.

معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان در پایان اذعان کرد: صعود به لیگ برتر در ایران دقیقاً مثل بازی فوتبال است که نود و چند دقیقه است و خیلی از تیم‌ها در چند دقیقه پایانی به این امر دست پیدا می‌کنند، امیدواریم با صبوری مردم خوب همدان و حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان ارشد استان همدان با اتحاد و همدلی تیم پاس سال آینده در لیگ برتر به میدان برود.

تیم فوتبال پاس همدان در حال حاضر با 28 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم پاس همدان امروز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم ایرانجوان بوشهر پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/2499/غ30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول