اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس - 202

رهی: پیروی از رهبری پایان‌بخش اختلافات خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: پیروی بی‏چون و چرا از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به اختلافات اندک موجود در کشور نیز پایان می‏دهد.

رهی: پیروی از رهبری پایان‌بخش اختلافات خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی صبح امروز در مراسمی که به منظور بهره‏برداری از 119 پروژه عمرانی، صنعتی، رفاهی، ورزشی و خدماتی به طور هم‏زمان در شهرستان سمنان برگزار شد، به افتخاراتی که در سال‏های اخیر در ایران اسلامی ثبت شده است، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: پیروی از ولایت فقیه بسیار مهم و ارزشمند بوده و در حقیقت می‏توان گفت که حلقه اتصال تمام نیروهای داخلی جدای از هر سلیقه، نظر و گرایشی که باشند، ولایت مطلقه فقیه است.

استاندار سمنان با تاکید بر لزوم پیروی بی‏چون و چرا از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان ولی امر مسلمین جهان بیان داشت: همه گروه‏ها، جریان‏ها و طیف‏ها بدون سیاسی‏کاری و اعمال نظر در داخل ایران اسلامی باید حول محور ولایت فقیه بگردند و بر اساس این اصل مهم دینی، با هم متصل و متحد و یک‏نظر شوند.

رهی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم که در آن شماری از مسئولان استانی و شهرستانی سمنان نیز حضور داشتند، به تشریح تفاوت‏های اساسی و بنیادی انقلاب ایران اسلامی با جنبش‏های برخی کشورهای منطقه پرداخت.

وی اتحاد و انسجام ملت و مسئولان را یکی از مشخصه‏های اساسی جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی کشورهای جهان دانست و خواستار تقویت و رشد آن شد.

ایران اسلامی اختلافات ویران‌کننده ندارد

استاندار سمنان همچنین یکی از نعمت‏های وجود ولایت فقیه را پایان دادن به هرگونه کج‏روی و اختلاف‏افکنی در داخل کشور دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی اختلافات ویران‌کننده ندارد.

رهی ادامه داد: در حقیقت می‏توان گفت که وجود ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران سبب شده است تا کشور ما همچون دیگر کشورهای منطقه و جهان دچار اختلافات ویران‌کننده نباشد و باید قدر این نعمت الهی را دانست.

وی بیان داشت: امروز همه باید هوشیار و آگاه باشند و آنچه هم‌اکنون در کشورمان به عنوان نیازی اساسی احساس می‏شود، همانا افزایش بصیرت و بینش اسلامی و ملی است.

استاندار سمنان افزود: ملت ایران در طول سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره نشان داده‏اند که در صحنه هستند و امروز حضور قوی‏تر و باشکوه‏تر در صحنه، برای مقابله با توطئه‌های کینه‌توزان انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و یک اصل بی‏بدیل است.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول