اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

رهنمودهای رهبری اختلافات را کاسته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه شهر قزوین گفت: با تأکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری اختلافات به تدریج در حال کم‌ شدن بوده و رنگ باخته است.

رهنمودهای رهبری اختلافات را کاسته است

به  گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین در مسجد‌النبی این شهر با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در پی توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلام هستند، اظهار داشت: وحدت و همدلی عاملی مهم در شکست توطئه‌ها بوده و آن‌ها را نابود می‌کند.

امام جمعه قزوین افزود: امروز پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی قرآن حاکم و پایه مبنایی این انقلاب بوده و همواره آحاد امت‌های اسلامی به پیروزی نهایی دین و قرآن خوشبین هستند.

وی وحدت شیعه و سنی در دوران کنونی را ضرورت و جزو وظایف اصلی همه مسلمانان دانست و تصریح کرد: اختلاف شیعه و سنی هیچ‌گاه نباید سبب تسلط و احاطه دشمنان بر مسلمانان شده و آنان را از بین ببرد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین افزود: جهان تشیع و تسنن همواره باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام متحد بوده و دشمنان را شکست دهند.

وی پیرامون نقش رسانه‌ها در وحدت بیان کرد: نقش رسانه‌ها در ایجاد وحدت مهم بوده و اجتناب‌ناپذیر است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین با هشدار به رسانه‌ها پیرامون دامن‌زنی به اختلافات ابراز داشت: البته رسانه‌ها نباید با بزرگ‌نمایی و انعکاس اختلافات به مشکلات دامن زده و این موارد را بزرگ جلوه دهند.

باریک‌بین پیرامون تأکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حفظ انسجام در بین مسئولان تصریح کرد: رهنمود‌های معظم‌له سبب این شد تا امروز اختلافات به تدریج در حال کم‌تر شدن بوده و وحدت در کشور حاکم شود.

وی با گرامیداشت میلاد پیامبر اسلام (ص) و روز اخلاق و مهرورزی تصریح کرد: هدف از بعثت پیامبر بزرگ اسلام ترویج و تکمیل اخلاق و کرامت انسانی است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه شهر قزوین پیرامون لزوم اخلاق و مهر‌ورزی در جامعه بیان کرد: اخلاق حسنه امری لازم در امور اجتماع بوده و از موارد مهم در اخلاق نیکو نیز داشتن روح اتحاد و همدلی است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت شش بهمن ماه سال روز حماسه مردم آمل خاطر نشان کرد: اختلافات سلیقه‌ای گرچه در حال خود باید برطرف شوند اما در مقام عمل، اجتماع و سیاست نباید موجب اختلافات بیشتر شده و نفوذ یابد.

انتهای پیام/77008/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول