اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

هدف دشمنان ایجاد اختلافات دینی و قومیتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: امروز هدف دشمنان ایجاد اختلافات دینی و قومیتی است و کشتار بی‌رحمانه شیعیان پاکستان نمونه بارزی از این توطئه دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل است.

هدف دشمنان ایجاد اختلافات دینی و قومیتی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت الاسلام سید جلال موسوی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسگری (ع) و با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی گفت: امروز مردم غزه با قوت همدلی و وحدت در مقابل رژیم غاصب ایستاده  و آنان را به زبونی کشیده‌اند.

وی در ادامه افزود: در حالی که باور آن برای کشورهای عربی سخت بود وعده الهی در مورد مجاهدین فی سبیل الله تحقق یافت، تا جای که امروز مردم غزه با اقتدار برای رژیم صهیونیستی شرط تعیین می‌کنند.

خطیب جمعه سلسله در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مؤتلفه به سالروز شهادت شهید بخارایی اشاره نمود و گفت: این شهدای بزرگوار از جمله جوان‌ مردانی بودند که در دوران خفقان با رژیم ظالم پهلوی مبارزه کردند و راه را برای پیروزی انقلاب هموار کردند.

امام جمعه سلسله در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 12 ربیع الاول و آغاز هفته وحدت به روایت برادران اهل سنت ضمن تبریک این ایام خجسته گفت: حضرت محمد (ص) پیامبر عالمیان است و ما این ایام مبارک را به همه تبریک می‌گوییم.

موسوی تبار افزود: امروز هدف دشمنان ایجاد اختلافات دینی و قومیتی است و کشتار بی‌رحمانه شیعیان پاکستان نمونه بارزی از این توطئه دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل است، در حالی که امت مسلمان به ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی از آگاهی و لحظه‌شناسی اعجاب‌انگیزی برخوردارند و بلافاصله پی به نقشه‌ها و دسیسه‌های آنان می‌برند.

وی افزود: دشمنان بدانند با این ترفندها راه به جایی نمی‌برند و در آینده نزدیک با اتحاد امت اسلامی در سراسر جهان کاخ‌های ظلم آنان فرو می‌ریزد.

موسوی تبار در ادامه سخنان خود  با اشاره به طلب 42 میلیارد تومانی شرکت برق استان لرستان از مشترکان خود از مردم خواست تا با پرداخت بدهی خود به اداره برق این مجموعه را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

وی همچنین هرگونه استفاده غیر مجاز و بدون کنتور از حامل‌های انرژی را حرام دانست.

امام جمعه سلسله در ادامه با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کار و سرمایه داخلی از مسئولان خواست تا در راستای تحقق این شعار با بهره‌گیری از متخصصان و پیمانکاران  بومی و داخلی به اقتصاد منطقه کمک کنند.

موسوی تبار در ادامه از مردم نیز خواست تا با استفاده از تولیدات داخلی باعث رونق اقتصادی شهرستان شوند.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول