اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

تولید مرکبات در جهرم فراتر از مرزهای جغرافیایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: ظرفیت کشاورزی این شهرستان فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

تولید مرکبات در جهرم فراتر از مرزهای جغرافیایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی‌حسین رعیتی‌فرد بعد از ظهر امروز در دومین جشنواره ملی مردمی مرکبات جهرم اظهار داشت: این شهرستان با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود خود به عنوان یک نگین سبز در ایران می‌درخشد.

وی با بیان اینکه تلاش وافر کشاورزان این شهرستان آن را به عنوان یک الگو در کشور معرفی کرده است، افزود: جهرم با تولید شش درصد مرکبات جهان، 16 درصد استان فارس و شش درصد کشور به عنوان قطب تولید محصولات باغی شناخته شده است.

فرماندار جهرم ظرفیت کشاورزی این شهرستان را فراتر از مرزهای جغرافیایی دانست و ابراز داشت: تمام تلاش کشاورزان جهرمی ارائه محصولات منحصر به فرد است که تنها در این شهرستان تولید می‌شود.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی صنایع بسته‌بندی و سورتینگ محصولات باغی در جهرم بیان داشت: این امر زمینه توسعه و ارزش افزوده محصولات کشاورزی این شهرستان را مهیا می‌کند.

رعیتی‌فرد با بیان اینکه باید ارزش افزوده کشاورزی تولیدات محصولات باغی این شهرستان توسعه پیدا کند خاطرنشان کرد: جهرم با تولید سالانه 10 میلیون نهال یکی از مراکز تولید نهال در جنوب کشور است که ارتقای مرکز تحقیقات کشاورزی این شهرستان در راستای توسعه این بخش احساس می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب این شهرستان در زمینه تولیدات و محصولات باغی، تصریح کرد: این مهم می‌طلبد تا جهرم به عنوان قطب باغبانی جنوب کشور ارتقا یابد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول