اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

تضعیف نیروهای انقلابی راهکار دشمن برای مقابله با نظام

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: دشمن در حال حاضر تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد اختلاف میان نیروهای انقلابی کرده تا به این ترتیب اقدام به مقابله با نظام اسلامی کند.

تضعیف نیروهای انقلابی راهکار دشمن برای مقابله با نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده سه‌شنبه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان از همان ابتدای نظام و انقلاب اسلامی با حربه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به پایه‌های اصلی این کشور هستند اما هر بار با سیلی محکم مردمی مواجه شده‌اند.

وی افزود: تمام مسئولان باید در هر منصب و جایگاهی که هستند مطیع رهبری بوده و مسیر صحیح ولایت‌مداری را رعایت کنند تا به این ترتیب شاهد غلبه جبهه اسلام بر جبهه کفر و نفاق باشیم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: اقتدار نظام‌های مختلف در سراسر جهان بستگی به رهبران آن‌ها دارد و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران نیز به دلیل حضور رهبران عادل و عالم در رأس آن بوده که تا امروز شاهد تأثیرگذاری این حضور بوده‌ایم.

وی ابراز داشت: نیروهای انقلابی در هر نقطه از کشور باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری از هرگونه اختلاف و تفرقه افکنی میان مردم بپرهیزند و اختلافات خود را به صورت داخلی و مشورتی حل و فصل کنند.

جلال‌زاده تاکید کرد: آرمان‌گرایی به عنوان یکی از اصول مترقی نظام اسلامی شناخته می‌شود که باید توسط مسئولان رعایت شده و به این ترتیب در میان جامعه پراکنده شود.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر دولت و مردم ایران اسلامی پشتیبان و حامی اصلی نیروهای مبارز بر علیه رژیم غاصب در سراسر جهان هستند و این امر در مناطقی همانند غزه و لبنان خود را به خوبی نشان می‌دهد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به در پیش رو بودن 22 بهمن ماه ابراز داشت: در این روز باید تمام توان مردم این باشد که با حضور منسجم و قدرتمند خود زمینه‌های مناسب برای غلبه بر دشمن را بار دیگر فراهم سازند تا دولت و دیگر خدمت‌گزاران نظام در ارائه خدمات موفق‌تر باشند.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول