اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

مصداق عینی دستاورد انقلاب توسعه و آبادانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: مصداق عینی دستاورد انقلاب اسلامی توسعه و آبادانی در روستا است.

مصداق عینی دستاورد انقلاب توسعه و آبادانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت شامگاه سه‌شنبه در جشن انقلاب روستای لک لک با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به دنبال ایجاد وحدت در جامعه است، اظهار داشت: نقش‌آفرینی، وحدت و هماهنگی بین مردم و مسئولان در جامعه اسلامی یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود که امروز شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به آبادانی و توسعه روستاهای اسدآباد در مقایسه با قبل از انقلاب، تصریح کرد: امروز یکی از مصداق‌های عینی دستاورد انقلاب، آبادانی و توسعه روستاها است که روستای لک‌لک به عنوان پایلوت توسعه نمونه‌ای از این دستاوردها است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه افتخار، سربلندی، عزت و قدرت ملت ایران را لطف خداوند، هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و نقش‌آفرینی مردم در صحنه‌های مختلف دانست و گفت: برای پاسداشت و پایداری از این انقلاب باید خدمت‌گذار نظام بود.

آزادبخت با اشاره به دخالت‌های 40 کشور و توطئه‌چینی‌های دشمنان در زمان قبل از پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمن زمانی که نتوانست با ترور دانشمندان و جنگ تحمیلی مقابل ایمان و اعتقادات مردم بایستد با تهاجم فرهنگی وسایل نرم‌افزاری، ماهواره و همچنین تحریم‌های اقتصادی توطئه‌ها وارد شد که مردم جانانه در مقابل این زورگویی‌ها و توطئه‌ها می‌ایستند و ترفندهای آنان نقش بر آب می‌شود.

وی با تأکید بر برادری، وحدت و یکپارچگی از روستائیان خواست مساجد را با حضور خود تقویت کنند.

فرماندار اسدآباد همچنین با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از این مهم نیست که در خدمت دین اسلام، انقلاب و نظام باشیم، افزود: ما مسئولان متواضعانه و اعتقادی در برابر ایثار و فداکاری مردم و روستائیان زانوی ادب به زمین می‌زنیم.

وی رشد علمی و موفقیت‌های ایرانیان را در زمینه‌های مختلف مدیون خون پاک شهدا خواند و یادآور شد: اجرای کارهای عمرانی و آبادانی و فرهنگی روستاها مستلزم مشارکت مردم و روستائیان است که باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

همچنین در همین روز جشن انقلابی نیز در روستای حسام‌آباد شهرستان سادآباد برگزار شد.

انتهای پیام/89008/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول