اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب انتشار کلمه حق در جهان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی انتشار کلمه حق در جهان را بهترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست.

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب انتشار کلمه حق در جهان است

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان و ایثارگری ملت بزرگ ایران است، شمعی است که قرن‌های تاریک جهالت را روشن کرده و موجب بیداری ملت‌ها شده است.

وی ادامه داد: نقش اساسی انقلاب اسلامی ایران انتشار کلمه حق و ظلم‌ستیزی در میان جوامع بشری بود چرا که پیش از این ملت‌ها امیدی برای تحقق آرزوهای خود و رهایی از دست ستمگران نداشتند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی آشنایی و انس جوانان جامعه ما با مبانی تشیع بود و امروز مشاهده می‌کنیم که جوانان جامعه ما، جوانانی مؤمن و متدین بوده و می‌توان ادعا کرد این جوانان بیدارترین و هشیارترین جوانان جهان هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری خاطرنشان کرد: در این زمینه دوران انقلاب اسلامی و ظلمت ستم‌شاهی قابل مقایسه نیستند.

ذاکری عنوان داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ما کوچک‌ترین احتیاجات خود را از کشورهای بیگانه تأمین می‌کرد اما در حال حاضر کشور ما در تولید محصولات و صنایع در سطح منطقه توانمندترین کشور است و این برتر بودن در علوم نوین نیز خود را به خوبی نشان داده است.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنایی مردم با اخلاق اسلامی و حاکم شدن آن بر روابط اجتماعی است که با وجود تلاش برخی برای انکار کردن یا وارد ساختن خدشه به آن، فضای دینی را در جامعه حاکم کرده است.

*بی‌اخلاقی موجب رویگردانی مردم از افراد خواهد شد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز داشت: تفکر حاکم در ایران اسلامی تعامل بر اساس اخلاق اسلامی است و هر کس که بخواهد خلاف این رفتار کند، با رویگردانی مردم روبه‌رو خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی مسئولان نظام در بهار سی و چهارم انقلاب اسلامی این است که خدمت خود را به این مردم با وفا چند برابر کنند.

ذاکری با اشاره به تحمل مشکلات از سوی مردم ادامه داد: در این شرایط که مردم با وجود مشکلات اقتصادی فراوان دست از حمایت نظام برنداشته‌اند، مسئولان باید تمام همت خود را برای خدمت به این مردم به کار بگیرند و از اختلافات پرهیز کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشگام آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی در جهان باشند.

انتهای پیام/78006/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول