اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمران شهری اولویت آبپخش است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمران شهری اولویت آبپخش است.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمران شهری اولویت آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی آبپخش با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع ارزشمند تاریخ ایران اسلامی بوده و تبیین دستاوردهای این ایام لازم است.

وی افزود: مسئولان با خدمت‌رسانی به مردم می‌توانند دین خود را به جامعه ادا کنند و همه موظف به تلاش شبانه‌روزی برای جلب رضایت خاطر مردم هستیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 13 پروژه زیربنایی به طور همزمان در شهر آبپخش در دست اجراست و امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات شاهد تکمیل طرح‌ها در کمترین زمان ممکن باشیم.

رضایی تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمران شهری اولویت آبپخش است و باید با نظارت بیشتر و تزریق اعتبارات لازم طرح‌ها را تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی بازار گفت: برای تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی نیز برنامه‌ریزی خوب و مناسبی صورت گرفته و اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان نیز طی روزهای اخیر اقدامات لازم را انجام داده است.

*تشکیل ستاد استقبال از مهمانان نوروزی آبپخش

شهردار آبپخش نیز اظهار داشت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی تدارک دیده شده که در روزهای مختلف اجرایی می‌شوند.

سیدمحمود موسوی افزود: از مردم فهیم آبپخش انتظار داریم همکاری خود را با شهرداری ادامه دهند تا شاهد رشد و پیشرفت بیشتر این شهر باشیم.

وی اذعان داشت: ستاد استقبال از مهمانان نوروزی نیز در آبپخش فعال است و تلاش داریم با تمهیدات لازم فضایی مناسب برای مهمانان فراهم کنیم.

موسوی تصریح کرد: اقدامات خوبی نیز برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری انجام گرفته است تا با همت مسئولان استان و شهرستان به نتایج لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول