اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش خبر داد

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در مدارس آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش از برگزاری دو نمایشگاه تخصصی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مدارس آبپخش خبر داد.

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در مدارس آبپخش

قاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: دهه فجر بزرگترین عید دینی و سیاسی ملت ایران است و انقلاب اسلامی، ملت ایران را از ظلمات و تاریکی به سمت نور و روشنایی هدایت کرد و می‌توان از آن به ‌عنوان نقطه تحولی در نظام اسلامی یاد کرد.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش ادامه داد: ملت ایران در بهمن 57 مقصد و آرمان خود را یافت و با پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌ها و تمسک به اهل‌بیت(ع) و درس گرفتن از قیام امام حسین(ع) و حادثه کربلا، تحولی عظیم را به وجود آورد و این انقلاب که شجره طیبه و نعمت بزرگ و معجزه الهی بود را به پیروزی رساند.

رضایی با تأکید بر ضرورت تبیین اندیشه‌های انقلاب برای نسل جوان، خاطرنشان کرد: دهه فجر طلوع اسلام است و این فجر عظیم باید به گونه‌ای تبیین شود که جوانان با نقش و اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در انقلاب و تداوم آن آشنایی کافی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آبپخش در سال جاری توجه فراوانی به تبیین اندیشه‌های امام(ره) و رهبری و آرمان‌های انقلاب داشته و تمامی برنامه‌های خود را مبتنی بر تحقق این هدف مهم و ارزشمند تبیین کرده‌ایم.

این مسئول افزود: با توجه به هجمه‌های مکرر فرهنگی معاندان و مخالفان نظام برای ایجاد رخنه و شکاف بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی بهترین راهکار برای مقابله با برنامه‌های دشمنان است و در برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر سال جاری با همکاری بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام داده‌ایم.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش اضافه کرد: توجه به فضای مدارس با توجه به جمعیت بالای دانش‌آموزی از رویکردهای مهمی است که ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آبپخش برای تأثیرگذاری به آن توجه ویژه‌ای دارد.

نمایشگاه تخصصی داستان انقلاب در آبپخش

وی از برگزاری دو نمایشگاه تخصصی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مدارس آبپخش خبر داد و افزود: نمایشگاه حجاب و عفاف و داستان انقلاب با همکاری هیئت منتظران ظهور و هنرستان پردیس آبپخش در سال جاری برگزار شده و شاهد گردش این نمایشگاه در تمامی مدارس آبپخش خواهیم بود.

رضایی بیان داشت: امروز بی‌حجابی یکی از معضلات مهم اجتماعی محسوب می‌شود و نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف برای تبیین فرهنگ حجاب و عفاف بین بانوان در این ایام میمون و مبارک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برخلاف آنچه دشمنان اسلام سعی در تبیین آن دارند، حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و بانوان با رعایت حجاب از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در امان می‌مانند.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش در پایان یادآور شد: تشریح حوادث و وقایع دوران دفاع مقدس از اساسی‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی داستان انقلاب است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول