اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر

پروژه‌های عمرانی در بهار به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر چندین پروژه عمرانی در شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های عمرانی در بهار به بهره‌برداری رسید

یه گزارش خبرگزاری فارس از بهار، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر چندین پروژه با حضور استاندار همدان، معاون عمرانی استاندار، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین در شهرستان بهار افتتاح شد.

ابتدا ساماندهی گلزار شهداء شهر لالجین با احداث سالن‌های سرپوشیده به مساحت 700 مترمربع و نماکاری آجری با کتیبه‌های فیروزه‌ای به بهره‌برداری رسید.

همچنین شرکت نوین سرام لالجین با تولید 2 هزار تن چینی‌آلات بهداشتی در سال با اشتغال‌زایی 30 نفر با اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که 3 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی و الباقی آورده شخصی است.

در ادامه فاز 2 بوستان سفال شامل محوطه‌سازی، جالیزکاری، جدول‌گذاری، ساخت حوض، آب‌نما و نصب مبلمان شهری و آلاچیق در زمینی به مساحت 3 هزار و 800 مترمربع افتتاح شد.

در ادامه ساختمان اداری ـ امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید این پروژه در زمینی به مساحت 500 مترمربع و زیربنای یک هزار و 200 مترمربع در 4.5 طبقه با اعتباری بالغ بر 915 میلیون تومان از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

افتتاح مجتمع تجاری آیت‌الله بهاری از دیگر پروژه‌ها بوده که در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع و زیربنای 2 هزار و 700 متر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی ساخته شده و دارای 44 دهنه مغازه تجاری با هدف توسعه بخش خدمات تجاری و ایجاد بازارچه است.

در ادامه ایستگاه تقلیل فشار گاز، سطح سنج مایعات و منبع انبساطی و شیرآلات فشار قوی به بهره برداری رسید در این پروژه سالیانه 60 دستگاه ایستگاه تقلیل فشار گاز-1200 عدد سطح سنج مایعات، 22 تن منبع انبساطی، 12 هزار و 750 قطعه شیرآلات فشار قوی تولید می‌شود که برای 29 نفر ایجاد اشتغال شده است.

در ادامه پروفیل پلی استایرن به بهره‌برداری رسید، این پروژه به ظرفیت تولید 350 تن سالیانه به بهره برداری رسید که برای 20 نفر اشتغال فراهم شده است.

در پایان شرکت سینا پود بهاران با تولید گونی و نخ گونی با ظرفیت تولید گونی 190 تن در سال و نخ گونی 270 تن در سال با اشتغالزایی شش نفر افتتاح شد.                    

انتهای پیام/2499/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول