اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

وعده معاون اول رئیس‌جمهور برای تبدیل سلطانیه به شهرستان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون کسی جواب منفی در مورد ارتقای شهر سلطانیه نداده است، گفت: حدود یک ماه پیش این موضوع را از طریق معاون اول رئیس‌جمهور پیگیری کردم که قول‌هایی هم داده شد‌.

وعده معاون اول رئیس‌جمهور برای تبدیل سلطانیه به شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در جمع مردم سلطانیه با اشاره به آثار و برکات نظام جمهوری اسلامی برای ایران اظهار داشت: عزت‌مندی ایران امروز مرهون رهبری و فداکاری، ایثارگری و ولایت‌مداری مردم است.

وی با شکرگزاری به درگاه خداوند برای درک زمان انقلاب، امام و 34 سال حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و امام راحل افزود: خیلی‌ها موفق به درک این توفیق نشدند.

*ضرورت ثبات قدم برای اهتزاز پرچم نظام

استاندار زنجان بر ضرورت ثابت قدم بودن برای به اهتزاز درآوردن پرچم نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: تا دیروز همه حواس ما به چارچوب انقلاب و کشور خودمان بود، ولی در حال حاضر مسئولیت ما در مقابل ملت‌های مظلوم دیگر که به واسطه تکیه به ما بر ضد طاغوت‌های زمان به خروش آمده‌اند، سنگین شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما نباید فقط به خودمان بیندیشیم و باید به فکر ملت‌هایی که به امید نظام ما به حرکت در آمده‌اند هم باشیم.

رئوفی‌نژاد با اشاره به طمع همیشگی دشمن به انقلاب و ایران اضافه کرد: نباید حواسمان به مسائل جزئی معطوف شود.

وی تاکید کرد: دشمن همیشه به دنبال مشغول کردن مردم ایران در داخل کشور بوده است.

استاندار زنجان به توصیه‌های رهبری در مورد وحدت و همدلی اشاره کرد و گفت: حفظ آرامش در آستانه رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری از واجبات است.

*ایجاد هر مشکلی در کشور فرصت مغتنمی برای دشمن محسوب می‌شود

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای اسلامی شهرها اضافه کرد: ایجاد مشکل در داخل کشور فرصت مغتنمی را در اختیار دشمن قرار می‌دهد.

رئوفی‌نژاد به فتنه‌گیری‌های دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است که اگر به آنها فرصت متحد شدن داده شود می‌توانند فتنه‌گری‌های دامنه‌داری را در کشور ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: ما نباید در آستانه این رویداد بزرگ بهانه به دست دشمنان داخلی و خارجی بدهیم.

*مردم همواره جلوتر از خواص حرکت می‌کنند

استاندار زنجان با اشاره به پیشگام بودن مردم از خواص تصریح کرد: مردم همیشه در مواقع مقتضی به وظایف خود در قبال نظام عمل کرده‌اند.

وی ارتقای موقعیت بخش‌ها و شهرها را از مواردی اعلام کرد که همیشه مورد توجه بوده و اضافه کرد: ارتقاء باید منطبق با شاخص‌های اعلام شده باشد تا بتوان در مورد آن اقدام کرد.

رئوفی‌نژاد ارتقاء را از سوژه‌های پرتلاطم اعلام کرد و افزود: تلاطم‌های ایجاد شده ناشی از درخواست برای ارتقاء می‌تواند تبدیل به موارد امنیتی شود.

وی با مرور مواردی از درخواست‌های مطرح شده در سطح کشور برای ارتقاء اضافه کرد: مشکلات به وجود آمده ناشی از برخورد نامناسب با این درخواست‌ها بر کسی پوشیده نیست.

*ارتقاء شاخص‌هایی دارد

استاندار با اشاره به پیگیری ارتقای شهر سلطانیه به شهرستان از طرف مسئولان استانی اضافه کرد: درخواست‌های دیگر هم در سطح استان برای ارتقاء وجود دارد که همه در دست پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای شهرها و بخش‌ها باید بر اساس شاخص‌های خاص انجام شود، اضافه کرد: گاهی نبود یک شاخص خاص از جمله جمعیت مانع تحقق اهداف می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون کسی جواب منفی در مورد ارتقای شهر سلطانیه نداده است، اضافه کرد: حدود یک ماه پیش این موضوع را از طریق معاون اول رئیس‌جمهور پیگیری کرده و قول‌هایی هم داده شده است.

وی با غیر قابل قبول خواندن سخنان مطرح شده برای جلوگیری از ارتقای شهر سلطانیه به شهرستان توسط برخی افراد تاکید کرد: این سخنان را برای نخستین بار می‌شنود و اصولاً کسی نمی‌تواند مانع این کار شود.

استاندار زنجان به ارتقای استان زنجان از رتبه 3 به 2 اشاره کرد و گفت: تکمیل و ارائه 30 شاخص منجر به این ارتقاء شده است.

وی بر پیگیری امور از راه صحیح آن در مورد ارتقای شهر سلطانیه تاکید کرد و گفت: نیازی به انجام کار غیر قانونی نیست و اگر کارها به روال عادی دنبال شود این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/73004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول