اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/127

عظیمی: استقلال غذایی به برکت انقلاب به دست آمد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به امنیت 90 درصدی کشور در تامین مواد غذایی گفت: استقلال غذایی به برکت انقلاب اسلامی ممکن شد.

عظیمی: استقلال غذایی به برکت انقلاب به دست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، رضا عظیمی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی و تولیدی میاندرود با اشاره به نگاه تولید محور کشور در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پیش از این سیاست‌های کشاورزی در حمایت از تولید نبوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران افزود: در گذشته باور این بود که ما کشوری ثروتمند و دارای منابع هستیم و هر چه بخواهیم وارد می‌کنیم، به همین دلیل همه چیز کوپنی و دفترچه‌ای بود، اما امروز در بدترین شرایط تحریم، حتی تحریم دارو هیچ مشکلی برای تامین مواد غذایی نداریم.

وی با اشاره به افزایش جمعیت کشور در سه دهه گذشته و افزایش امنیت غذایی با وجود افزایش جمعیت، تصریح کرد: کشوری که در گذشته وارد کننده محصولات کشاورزی بوده امروز صادر کننده آن است.

عظیمی صادرات 33 هزار تنی تخم‌مرغ در سال جاری را نتیجه حرکت در مسیر اهداف انقلاب دانست و افزود: هیچ چیز به اندازه امنیت غذایی اهمیت ندارد و حتی کشورهایی که بالاترین امنیت نظامی و اقتصادی و صنعتی را دارند اگر امنیت غذایی نداشته باشند نمی‌توانند ادعای قدرت داشته باشند این مهم تا 90 درصد در کشور محقق شده است.

انتهای پیام/86021/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول