اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 124

بهره‌برداری از 30 طرح زیربنایی در میاندرود مازندران

خبرگزاری فارس:30 طرح تولیدی، کشاورزی و زیربنایی در شهرستان میاندرود مازندران به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 30 طرح زیربنایی در میاندرود مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی 30 طرح زیربنایی در میاندرود مازندران به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف تولیدی بخش کشاورزی، دام و طیور، آموزشی، زیربنایی، فرهنگی، انتظامی، ساختمان دهیاری، طرح هادی روستایی و مقاوم‌سازی مدرسه‌ها بود.

در این مراسم که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیرکل برنامه و بودجه استانداری مازندران و مسئولان شهرستان برگزار شد، چهار پروژه به نمایندگی از بقیه پروژه‌ها افتتاح رسمی شد.

افتتاح کارخانه سورتینگ و سبدسازی مهدی معافی در روستای اناردین، طرح پرورش مرغ مادر آقای رئیسیان از جمله این طرح‌ها بودند که با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد ریالی بدون استفاده از تسهیلات دولتی برای 65 نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

همچنین کلنگ ساخت مرکز جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود نیز در محوطه این اداره به زمین زده شد و بهره‌برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای زید سفلی با اعتبار 48 میلیون تومان و ساختمان پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران روستای شهریارکنده با اعتبار 23 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های این شهرستان بود.

ذات‌الله زارعی فرماندار میاندرود در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود اعتبار ساخت این 30 پروژه را بیش از 57 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کلنگ‌زنی ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان تنها پروژه کلنگ‌زنی امروز بود و 30 طرح دیگر به بهره‌برداری رسید.

انتهای‌پیام/86021/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول